تاریخ انتشار: 1398/06/02 23:56
کد خبر: 90364

انتقاد تند طباطبایی از مدیریت استقلال/ استراماچونی حق دارد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی زشت است که یک باشگاه بزرگ نمی‌تواند کوچکترین کار‌ها را انجام دهد.
انتقاد تند طباطبایی از مدیریت استقلال/ استراماچونی حق دارد

سید هادی طباطبایی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: استقلال در کادر فنی و بازیکنان تغییر و تحولات اساسی داشته و احتیاج به زمان دارد تا تیم به ثبات تاکتیکی برسد. استقلال در نیمه اول اصلاً‌ خوب نبود و در 20 دقیقه آخر نیمه دوم نیز عملکرد قابل قبولی نداشت. این نشان می‌دهد که هنوز تیم نتوانسته به هماهنگی کامل برسد.

وی با اشاره به اینکه شروع ضعیف استقلال روی عملکرد طول فصل این تیم بی‌تاثیر نیست,‌ تصریح کرد: در دو, سه سال اخیر این شرایط در استقلال وجود داشته و در نتیجه‌‌گیری ثباتی نبوده و الان باید کسانی که در این مدت در این تیم مدیریت کردند پاسخگو باشند.

وی راجع به حضور استراماچونی در استقلال و اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند تیم با توجه به مهلت خوبی که برای آماده‌سازی داشته, باید وضعیت خوبی داشته باشد, عنوان کرد:‌ اینکه استراماچونی زود به استقلال آمده و زمان کافی برای آمادگی داشته,‌ دلیل نمی‌شود که تیم بتواند در اولین بازی رسمی خود نتیجه لازم را بگیرد. زمان پیش فصل برای ایجاد آمادگی و شناخت از تیم است و نمی‌توان انتظار داشت که تفکرات کادر فنی جدید در این مدت بر تیم حاکم شود و از بازی اول ما شاهد رخ دادن بهترین اتفاقات در تیم باشیم. تیم تغییرات زیادی داشته و لیگ نیز تازه شروع شده, بنابراین باید صبر کنیم تا شرایط به حالت عادی برگردد.

دروازه‌بان پیشین استقلال درباره عدم حضور مترجم استراماچونی در جریان دیدار با ماشین‌سازی و اعتراض شدید او به این موضوع, تصریح کرد: چه کسی باید پاسخگوی این مسئله باشد؟ یک نفر باید یقه باشگاه را برای رخ دادن این اشتباهات ابتدایی بگیرد, چون الان رسانه‌های خارجی روی این موضوع مانور کردند و با آبروی ایران بازی شده است. خیلی زشت است که یک باشگاه بزرگ نمی‌تواند کوچکترین کار‌ها را انجام دهد.

طباطبایی با بیان اینکه «باشگاه وظیفه دارد برای تیم بهترین شرایط را فراهم کند» عنوان کرد: شاید باشگاه انتظار دارد که خودِ استراماچونی باید دنبال کار‌های مترجمش برود. یک نفر باید مسئول این کار‌ها باشد تا تیم دغدغه‌ای جز مسائل فنی نداشته باشد. استراماچونی حق داشته که از این اتفاق ناراحت باشد, او 2 ماه زحمت و سختی کشیده تا در روز مسابقه راحت باشد و نتیجه تلاشش را ببیند اما به یک باره می‌بیند برای تیم ابتدایی‌ترین امکانات فراهم نیست.

وی گفت: با این شرایط و رفتار‌هایی که از مدیریت می‌بینیم می‌توان پیش‌بینی کرد که استقلال امسال نیز کار سختی در پیش خواهد داشت اما امیدوارم این تیم امسال نتیجه بگیرد تا هواداران به آرامش برسند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به عدم هماهنگی لازم برای ورود میلیچ به ایران در بار اول,‌ تاکید کرد: در یکی دو سال گذشته که این مدیر آمده, چه اتفاقات عجیبی رخ داده و چه حاشیه‌‌هایی درست شده است. همه مشکلات استقلال از درون است اما هر دفعه اشتباهات‌شان را به گردن این و آن می‌اندازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pya76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام خیلی به درد ما نمی خورد، می‌خواهیم برای آینده استقلال کار کنیم
انتخاب سرپرستان و مدیران فنی جدید تیم‌های پایه استقلال

پایان رفت و برگشت ها؛ کریمی در استقلال ماندنی است
با اعلام مدیربرنامه های هافبک آبی ها