تاریخ انتشار: 1398/06/15 16:26
کد خبر: 88955

قبل از شروع فصل اتفاقاتی رخ داد که ذهن استراماچونی را درگیر کرد

علی سامره، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است برخی مدیران قدیمی و پیشکسوتان باشگاه به دنبال تزریق آرامش به این تیم نیستند.
قبل از شروع فصل اتفاقاتی رخ داد که ذهن استراماچونی را درگیر کرد

علی سامره درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از حضور آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: با تغییراتی که در کادر فنی استقلال ایجاد شد، تفکرات جدیدی وارد تیم شده و سرمربی استقلال هم که یک مربی جوان و باانگیزه است. استقلال در زمینه بازیکن هم با تغییرات زیادی مواجه شده است. شاید بازیکنان فعلی تجربه بازیکنان بزرگ را نداشته باشند، اما باانگیزه هستند و باید به آنها فرصت داد و اعتماد کرد تا خودشان را پیدا و در آینده‌ای نزدیک، مشکلات فنی و تاکتیکی تیم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در دو بازی قبلی استقلال در اوج بدشانسی، پنج امتیاز از دست داد و در بدبینانه‌ترین حالت باید چهار امتیاز می‌گرفت. این شرایط هواداران را دودل کرد که آیا می‌توانند به تیم اعتماد کنند یا خیر، اما معتقدم که این تیم بهتر خواهد شد و باید به استقلال فرصت داد. استراماچونی یک مربی باانگیزه است و دوست دارد اتفاقات خوبی برای خود و تیمش رخ دهد. متأسفانه قبل از شروع فصل، اتفاقاتی در مورد خطیر و جذب بازیکنان خارجی رخ داد و بحث مترجم هم حاشیه‌هایی ایجاد کرد که مسئله‌ساز شد و ذهن این مربی را درگیر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7bbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به نظر می‌رسد باید استقلال را جزو مدعیان قهرمانی این فصل دانست

تقابل استقلالی ها در جنوب کشور
اختصاصی فرتاک ورزشی|