تاریخ انتشار: 1398/06/19 09:27
کد خبر: 88561

تصمیم جدید کالدرون؛رویارویی با حریفان با سیستم آشنای ۲-۴-۴

از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر می‌رسد کالدرون و دستیارانش تصمیم گرفته‌اند بار دیگر تیم را با سیستم آشنای ۲-۴-۴ به مصاف حریفان بفرستند.
تصمیم جدید کالدرون؛رویارویی با حریفان با سیستم آشنای ۲-۴-۴

پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ نوزدهم مقابل تراکتور شکست خورد تا اولین باخت سرخپوشان تهرانی در این فصل خیلی زود رقم بخورد. این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در پایان ۹۰ دقیقه با تک‌گل احسان حاج‌صفی به سود تیم تراکتور تمام شد. نکته جالب این که تیم تراکتور از سال ۱۳۹۳ موفق نشده بود پرسپولیس را شکست دهد و این برد طلسم نبردن‌های تیم تبریزی را از بین برد.

اغلب کارشناسان معتقد بودند تاکتیک اتخاذ شده گابریل کالدرون برابر افکار مصطفی دنیزلی شکست خورد. سرمربی آرژانتینی با سیستم ۳-۳-۴ بازی را شروع کرد که اشتباه بزرگی بود. تراکتور اواخر نیمه اول گل برتری را زد و با برد به رختکن رفت. در نیمه دوم گابریل کالدرون تغییراتی در ترکیب و سیستم بازی تیمش به وجود آورد ولی دیگر دیر شده بود. پرسپولیس نتوانست گل خورده را جبران کند و اولین شکست فصل خود را در تبریز تجربه کرد.

حالا از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر می‌رسد کالدرون و دستیارانش تصمیم گرفته‌اند بار دیگر تیم را با سیستم آشنای ۲-۴-۴ به مصاف حریفان بفرستند. پرسپولیس قرار است روز دوشنبه ۲۵ شهریور در استادیوم آزادی تهران از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند و آن‌طور که شنیدیم قرار است در این دیدار علیرضا بیرانوند درون دروازه بایستد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در مرکز خط دفاعی قرار گرفته و مهدی شیری و محمد نادری نیز در سمت راست و چپ این دو بازی خواهند کرد.

در غیاب کمال کامیابی‌نیا که به تازگی کتف مصدوم خود را جراحی کرده احمد نوراللهی تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با تیم آبادانی خواهد بود. وحید امیری که در مسابقه با تراکتور در مرکز خط میانی بازی کرد دوباره به پست اصلی خود بازگشته و به عنوان هافبک چپ به زمین خواهد رفت. مهدی ترابی زننده تنها گل پرسپولیس در لیگ نوزدهم هافبک راست سرخپوشان جلوی صنعت نفت آبادان است. بشار رسن هافبک ملی‌پوش عراقی نیز هافبک تهاجمی و بازیساز پرسپولیس خواهد بود.

اما شاید جالب‌ترین تغییر در خط حمله باشد؛ جایی که کالدرون تصمیم گرفته جونیور براندائو مهاجم تازه‌وارد برزیلی را به عنوان زوج علی علیپور در خط حمله به کار بگیرد.

باید منتظر ماند و دید این تغییرات تاکتیکی در دومین بازی خانگی پرسپولیس درلیگ نوزدهم مثمرثمر خواهد بود یا اینکه...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxjn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه ایستگاهی‌زن اول پرسپولیس چه کسی است؟