تاریخ انتشار: 1398/06/21 08:24
کد خبر: 88373

استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد؛به ویژه در این ابتدای فصل!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قطعاً حالا پس از سه ماه توقع می‌رود استراماچونی با شرایط بهتری به مصاف سومین حریفش در لیگ برتر ایران برود.
استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد؛به ویژه در این ابتدای فصل!

رضا حسن زاده درباره آخرین وضعیت استقلال در لیگ برتر و رقابت‌های پیش رویش با ما به گفت‌وگو نشست و ابراز امیدواری کرد با پیروزی در مسابقات پیش رو اتفاقات خوبی برای تیم رخ بدهد. او بازگشت روزبه چشمی به استقلال را نیز به فال نیک گرفت.

از استقلال خبر دارید؟

بله! بازی با گل ریحان را با برد پشت سر گذاشتند و این می‌تواند اتفاق خوبی باشد ولی این خوب نیست که تیم به برد در دیدار‌های دوستانه عادت کند. این خوب است که استراماچونی با برگزاری دیدار‌های دوستانه بتواند تیمش را بهتر بشناسد و هماهنگی بهتری بین نفراتش ایجاد کند ولی تیم باید در دیدار‌های دوستانه با رقبای جدی و سرسخت هم مصاف بدهد.

تحلیل تان از شرایط موجود چیست؟

استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد؛ به ویژه در این ابتدای فصل که تازه تیم‌ها خودشان را پیدا کرده‌اند و هنوز به هارمونی و هماهنگی لازم دست نیافته‌اند. این بهترین فرصت بر‌ای تیم‌هایی است که دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند که از روز‌های نخست لیگ خودشان را در جدول بالا بکشند و امتیازات را از همین روز‌های شروع لیگ جمع کنند. با این همه استقلال هم هنوز شرایط بدی ندارد و از دو دیدار اولش یک امتیاز کسب کرده است.

فکر می‌کنید در دیدار‌های بعدی این اتفاقات رخ بدهد؟

قطعاً حالا پس از سه ماه توقع می‌رود استراماچونی با شرایط بهتری به مصاف سومین حریفش در لیگ برتر ایران برود. در دو دیدار گذشته این موضوع مطرح بود که او تازه وارد فوتبال ایران شده و یا شناخت کافی از تیمش نداشته است ولی حالا با فرصتی که از تعطیلی لیگ داشته قطعاً باید فوتبال بهتری از استقلالِ او در مسجد سلیمان ببینیم.

یعنی از دست رفتن امتیازات مهم نیست؟

قطعاً مهم است. همین حالا هم به هر دلیلی اعم از بدشانسی یا کم‌دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر ۵ امتیاز را از دست داده‌ایم ولی چند تیم هستند که هر ۶ امتیاز را کسب کرده‌اند. نباید بیش از این فرصت‌ها را از دست داد.

اضافه شدن روزبه چشمی به تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً اتفاق خوبی رخ داده است. روزبه چشمی و محمد دانشگر زوج میانی خط دفاع استقلال در فصل گذشته بودند که به همراه دیگر عناصر دفاعی تیم موجب شدند تیم در لیگ هجدهم بهترین آمار بین همه خطوط دفاعی لیگ برتری را به دست بیاورد. روزبه تجربه زیادی در دیدار‌های بین‌المللی دارد و در جام جهانی به میدان رفته است. حضورش در جمع بازیکنان خط دفاعی استقلال هم به لحاظ فنی تأثیر مثبت دارد و هم کمک می‌کند عناصر کم‌تجربه‌تر نکات زیادی از او یاد بگیرند. او قطعاً رابطه خوبی هم می‌تواند با دروازه‌بان تیم برقرار کند. این را باید به فال نیک گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w95j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دستیاران شفر به تیم امید استقلال رفتند

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید سوت های داوران باعث دلسردی هواداران می شود.
حسن زاده: داوران جرات پذیرفتن اشتباهات خود را ندارند