تاریخ انتشار: 1398/06/22 12:31
کد خبر: 88267

انصاری فرد: بلیت فروشی یک حکم کلیدی برای ما دارد

انصاری فرد می گوید سیستم 90-10 به دربی پیش رو نمی رسد و آن ها تلاش می کنند برای بازی برگشت آماده شود.

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل تیم پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.

محمدحسن انصاری فرد در ابتدای صحبت هایش اظهار داشت: من در سال ۱۳۸۴ که به مدت یک سال و نیم توفیق داشتم مدیرعامل پرسپولیس باشم با شرایط الان بسیار متفاوت بود چون فضای الان با قبل متفاوت است. هزینه ها بالا رفته، حواشی زیادی وجود دارد و علاقه مندان و مخالفان هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با وضع بد اقتصادی که به خاطر تحریم های ناجوانمردانه درگیر هستیم، شرایط خیلی سخت شده اما من اعتقاد دارم برند پرسپولیس چاره ساز تمام مشکلات است. من اطمینان دارم هواداران در آینده از درآمدزایی خبرهای خوبی را خواهند شنید.

وی در خصوص این درآمدزایی هم عنوان کرد: مدیران در پرسپولیس و استقلال به خاطر عدم ثبات نمی توانند برنامه دراز مدت را برنامه ریزی کنند. اما باتوجه به جلسات دراز مدت و برنامه ملاقات با اسپانسرهای داخلی و خارجی و همچنین شرکت های هلدینگ، فکر می کنم تا یک ماه آینده بتوانیم راه مستمر و دراز مدت را اجرا کنیم. چیزی که می توانیم در همین ابتدا بگوییم و نوید بخش بازیکنان و مربیان و هواداران باشد، این است که امیدوار باشند که ما سامانه فعلی را به اپراتورهای مختلف گسترش بدهیم. جلسه ای که با ایرانسل داشتیم جلسه خوبی بود، متاسفانه ایرادهایی در قرارداد وجود دارد، خوشبختانه ایرانسل در پیش پرداخت همکاری کرد و من می توانم به هواداران بگویم در موضوع پروانه حرفه ای مشکلی نداریم.

انصاری فرد درباره جزئیات طلبکاران پرسپولیس گفت: ما با تمام طلبکاران تسویه کردیم، فقط نیلسون مانده. طلبکارانی که در موضوع AFC هست را می گویم، سال آینده هم پرونده هایی مثل برانکو می آیند. نیلسون که خیلی هم برای ما زحمت کشیده را باید 95 هزار دلار بدهیم، ما به خاطر تحریم ها نمی توانیم انتقال بانکی داشته باشیم، به همین خاطر گفتیم که یک نفر را در ایران معرفی کنند تا پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی راجع به دربی هم گفت: بلیت فروشی یک حکم کلیدی برای ما دارد، ما یک جلسه ای را با آقای کریمی داشتیم و گفتیم درباره سخت افزاری مشکلی نداریم شما انجام دهید اما درباره نرم افزاری می خواهیم سامانه هواداری را به سیستم شناسایی وصل کنیم. درباره 90-10 شاید این بازی انجام نشود اما درباره بازی برگشت ما تلاش می کنیم تا کارت بانکی را به کارت هواداری وصل کنیم تا 90-10 انجام شود.

وی درباره اسپانسر توضیح داد: ما باید سامانه هواداری را بروز بکنیم تا اسپانسرها تشویق بشوند که باشگاه یک سامانه هواداری دارد. ما کاری که می خواهیم برای هواداران بکنیم این است که با هر تراکنش هوادار، بخشی از آن به حساب هوادار برگردد و همچنین تخفیف هایی از بانک یا فروشگاه های زنجیره ای بگیرد. همانطور که هوادار تیم را پشتیبانی می کند، ما هم باید تخفیف هایی را بدهیم. ما می خواهیم اپلیکیشن ها مخصوص هوادار باشند تا او هرگونه خریدی دارد از آنجا انجام دهد تا حمایت خوبی هم از باشگاه بشود. ما باید یک مسیر و راه درآمدزایی مستمر داشته باشیم، هرروز فضاهای جدید زیادی باز می شود، ما ظرفیت زیادی را در سامانه هواداری، نوشیدنی، موزه، بلیت فروشی و... داریم.

محمدحسن انصاری فرد درباره خصوصی سازی گفت: آقای سلطانی فر اصرار داشتند واگذاری انجام شود، به نظر من به عنوان یک هوادار تنها راه نجات پرسپولیس و استقلال همین خصوصی سازی است. البته این را هم بگویم خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال مشکلات خودش را دارد، چون مشکلات امنیتی، سیاسی و... وجود دارد و باید بررسی شود. آقای وزیر اصرار دارند که خصوصی سازی انجام شود.

او درباره شکایت های بعدی هم عنوان کرد: بعد از این که ما مجوز حرفه ای امسال را گرفتیم شکایت های بعدی می آیند. شکایت هایی که زیاد هستند و ما باید با آن ها مصالحه کنیم. ای اف سی شکایت هایی را برای ما ارسال کرده، ما با مدیربرنامه آقای برانکو صحبت کردیم و گفتیم آماده مذاکره با ایشان هستیم. گفتیم جای ما و آقای برانکو فیفا نیست، گفتیم جایی که شما می گویید بیاییم و مذاکره کنیم و یک رقمی را صورت جلسه کنیم. ما پالس مثبتی را دریافت کردیم، قرار شد برویم در یک کشور ثالث مذاکره کنیم و تفاهم کنیم و پول ایشان را پرداخت کنیم.

مدیر پرسپولیسی ها در این خصوص همچنین افزود: طلبکاران ما خیلی زیاد هستند، باید وضعیت فعلی تیم را حفظ کنیم چون تیم ما از لحاظ فنی بسیار خوب است. وضع موجود این است که هیچ پولی به آن ها پرداخت نکرده ایم، باید قبل یا بعد از دربی پیش پرداخت را بدهیم. باید این را پرداخت کنیم تا بازیکنان با روحیه باشند و بدانند علی رغم شکایت ها قرارداد این بازیکنان پرداخت می شود. بعد از آن ما 2-3 ماه فرصت داریم تا رضایت شاکیان را جلب کنیم. باید بتوانیم در سامانه 3030 اپراتورهای دیگر را هم جذب کنیم. امیدوارم این یک سال دو سال که هستیم و بعدش مدیران این ساماندهی که شکل می دهیم را تغییر ندهند. در دوره قبل یک سامانه هواداری را با یک بانک انجام دادیم و 6 ماه وقت گذاشتیم اما وقتی باشگاه را ترک کردیم این برچیده شد.

انصاری فرد راجع به کسر امتیاز در دوران خودش گفت: اگر من مجوز حرفه ای را کسب نمی کردم باید می گفتم آقای عرب مقصر است؟ وظیفه من این است که در دوران خودم مشکلات را انجام دهم. ما تا دیروز وقت داشتیم و این را به سازمان لیگ اعلام کردیم و قرار شد روز شنبه این را بگویند که پرسپولیس مشکلی ندارد. اگر من این را انجام ندهم و پرسپولیس دچار کسر امتیاز شود، آیا من کار خوبی کرده ام؟

او درباره بازیکنان و سرمربی هم توضیح داد: باعث افتخار من است که برای بار دوم مدیرعامل شدم، من قبل از مدیرعاملی یک هوادار و بازیکن پرسپولیس بودم. من همه این مشکلات را می دانستم که باید برای این ها چاره و راه حل پیدا کنیم. ما دوست داریم بیشتر وقت داشته باشیم تا کارهای خودمان را انجام دهیم، اول از همه این توفیق الهی است که توانستیم مدیر مجموعه ای باشیم که هوادار بسیار زیادی دارد. من اصلا بحث مالی ندارم و به حقوق خودم بسنده می کنم. همانطور که رهبر معظم فرمودند باید بر امید در دل مردم پاشید و مردم باید به زندگی خود امیدوار باشند. امیدوارم ما به عنوان هوادار پرسپولیس بارقه امید را در هواداران به وجود بیاوریم. من دو سه جلسه با آقای کالدرون داشتم، به هواداران می گویم که ما صاحب مربی هستیم که پشتکار زیادی دارد و حتی یک ریال دریافتی نداشته اما تا حالا در این باره صحبتی نکرده. لازم است از همه اعضای تیم تشکر کنم که هیچ دریافتی ای نداشته اند. شرایط ما خوب است، ما در تمام پست ها شرایط خوبی داریم و باید با همین تیم جلو برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان بالاست یا نه، پاسخ داد: مبالغ بالاست و اشکالی هم ندارد، ما قول می دهیم این تعهدات را به موقع انجام دهیم و مشکلی هم نداریم اما به هر حال مبالغ زیاد است و کاری هم نمی شود کرد. حق بازیکنان است که تلاش می کنند و باید دریافت کنند.

انصاری درخصوص دوران بازی اش هم گفت: سال 64 که آمدم پرسپولیس رفتیم به نمایشگاه آقای پروین. آن موقع مستجر بودیم و می خواستیم درباره پول صحبت کنیم. قرارداد یک ساله ما 20 هزار تومان بود. من و آقای پیوس و یوسفی و... بودیم، آن موقع من 900 تومان اجاره می دادم. ما آن موقع رفتیم شمال سه بازی در یک روز انجام دادیم برای 500 تومان تا نصف اجاره مان در بیاید. اما الان بازیکنان خوب پول میگیرند و خوب هم بازی می کنند.

مدیرعامل سرخ ها راجع به سوپرجام نیز گفت: ما دو سوپرجام از سازمان لیگ طلبکاریم، یکی آن سوپرجام که در 29 شهریور تاریخش اعلام می شود. یکی هم که بدون شائبه است، ما قهرمان لیگ و حذفی شدیم و مشکلی هم ندارد و باید بدهند. دیروز من در واتس اپ با آقای تاج صحبت کردم و ایشان در فیفا بودند و گفتند من با آقای بهاروند صحبت کنم، من گفتم که می خواهیم دوشنبه قبل از بازی با صنعت نفت بازیکنان این را بگیرند و یک دور بزنند. آقای تاج جواب ندادند اما فکر می کنم شنبه بیایند و یک دور افتخار هم بزنیم.

او خصوص مشکلش با مهدی تاج گفت: آقای وزیر 4 توصیه به من کردند که یکی این بود که یک جلسه با آقای تاج داشته باشیم. ما هم دو روز بعد رفتیم به جلسه با آقای تاج و ایشان هم صمیمانه پذیرایی کردند و روبوسی هم کردیم و مشکلی هم نبود.

انصاری فرد درباره دربی دوباره عنوان کرد: به نظر من اینجوری می رسد که 90-10 نمی شود. ما باید تلاش کنیم بلیت فروشی در کمال آرامش انجام شود، من بازی با صنعت نفت حتما می روم جلوی کیوسک ها. من دیروز با آقای انتظار خیر صحبت کردم، گفتند از صبح فردا تا روز دوشنبه بلیت فروشی انجام می شود و ما هم تلاش می کنیم تا هواداران با آرامش وارد ورزشگاه بشوند. البته اولش هم طبیعی به نظر می رسد که اشکال هایی باشد اما باید تا دربی حل شود. یک فرمول هایی هم هست که ما به سازمان تجهیز پیشنهاد دادیم که هواداران با خیال راحت وارد ورزشگاه بشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7vdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین خبر از شکایت برانکو ، محرومیت و قرارداد بیرانوند و وضعیت پرسپولیس از زبان انصاری فرد