تاریخ انتشار: 1398/06/26 15:55
کد خبر: 87712

حاشیه جدید برای استقلال در آستانه دربی

اخیرا عکسی از تیم استقلال با پیراهن مشکی منتشر شده که روی آن شعار «دختر آبی» به دو زبان فارسی و انگلیسی نقش بسته. اما ماجرای این عکس که اتفاقا خیلی هم مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته، چیست؟
حاشیه جدید برای استقلال در آستانه دربی

اخیرا عکسی از تیم استقلال با پیراهن  مشکی منتشر شده که روی آن شعار «دختر آبی» به دو زبان فارسی و انگلیسی نقش بسته. اما ماجرای این عکس که اتفاقا خیلی هم مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته، چیست؟

بعد از خودسوزی سحر خدایاری، به نوعی پای استقلالی‌ها هم به این ماجرا باز شد. بازیکنان استقلال که اکثرا در فضای مجازی فعال هستند در ابتدا واکنشی نسبت به درگذشت این هوادار نشان ندادند. اما وریا غفوری، کاپیتان فعلی استقلال اولین کسی بود که در صفحه شخصی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

غفوری مدعی شد خودسوزی این دختر به دلیل این بوده که به وی اجازه حضور در ورزشگاه داده نشده است. در حالی که این دختر به دلیل درگیری با مامورین انتظامی بازداشت شده و مدتی بعد، در مقابل دادگاه به دلیل اختلال روانی دوقطبی دست به این اقدام تلخ زده بود.  

غفوری در پیام خودش نوشته بود: «کاش یک اتحاد همگانی داشتیم که خانم‌ها به حقشون که ورود با احترام به استادیوم های فوتبال است می‌رساندیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz8zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب استقلال برای بازی با نفت مسجد سلیمان مشخص شد