تاریخ انتشار: 1398/06/30 08:57
کد خبر: 87292

اسکوچیچ روی نوار ناکامی

تیم صنعت نفت در دومین بازی متوالی خانگی خود و در حالی که از حریف پیش افتاده بود بازی را با تساوی به پایان رساند.
 اسکوچیچ روی نوار ناکامی

تیم صنعت نفت آبادان که در اولین بازی خود موفق شده بود فولاد را در ورزشگاه فولاد ارنا شکست بدهد در بازی دوم خود و در کنار هواداران از نفت مسجد سلیمان بود که گل محمد طیبی در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند تا دو امتیاز از کف تیم اسکوچیچ برود.

آنها هفته قبل و در ورزشگاه آزادی روی یک اشتباه در محاسبات گلر بازی را به پرسپولیس واگذار کردند تا یک امتیاز دیگر برزیلی های ایران نیز از دست برود.

روز گذشته آن ها در برابر ذوب آهن با گل زیبا و دیدنی عیسی آل کثیر پیش افتادن نیمه اول را پیروز به رختکن رفتند اما در نیمه دوم برای یک شوت ناگهانی بازهم دروازه شان باز شد. حملات تیم صنعت نفت در دقایق پایانی راه به جایی نبرد تااین صنعت در دو بازی متوالی خانگی بازی را با تساوی عوض کند.

دراگان اسکوچیچ که از عمل کرده شاگردانش راضی بود در کنفرانس خبری مدعی شد تنها  تیم او در پنج سال اخیر با سیستم 4-3-3 فوتبال بازی کرده و عملکرد خوبی در بازی روز گذشته داشته اما بدشانس بودند.

قطعا حمایت هواداران آبادانی می تواند نفتی ها را برای بازی های آینده قدرتمند تر کند تا بتوانند امتیاز از دست رفته خود را جبران کنند. نفت آبادان در بازی بعدی خود باید در سیرجان به مصاف تیم گل گهر برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8jad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی صنعت نفت آبادان: نمی دانم چرا فدراسیون از من حمایت نکرد