تاریخ انتشار: 1398/06/30 10:37
کد خبر: 87278

صحنه ای عجیب در تمرین استقلالی ها

تمرین عصر دیروز استقلالی ها در حالی برگزار شد که بازیکنان در حین گرم کردن با عجیب ترین مانع غیرطبیعی مواجه شدند!
صحنه ای عجیب در تمرین استقلالی ها

در فاصله یکی دو روز تا حساس ترین بازی فصل مقابل پرسپولیس در دربی بزرگ فوتبال آسیا و ایران، بازیکنان استقلال تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی ایتالیایی در دستور کار قرار دادند. اما تمرین عصر دیروز آنها تحت الشعاع عجیب ترین مانع غیرطبیعی در حین گرم کردن بازیکنان قرار گرفت، جایی که دستیار اول استراماچونی صحنه عجیبی برای بالا بردن روحیه بازیکنان خلق کرد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد عمردانسی دستیار اول آندره آ استراماچونی به عنوان مسئول اول ارتباط برقرار کردن با بازیکنان در حین تمرین نرم دوی مقابل تعدادی از استقلالی ها مانعی غیرطبیعی ایجاد کرد تا آنها از روی او درست مثل دونده های سرعت و استقامت بپرند! این حرکت غیرمنتظره عمردانسی بیشتر به حربه ای برای بالابردن روحیه و ایجاد نشاط در تمرینات برمی گشت تا چیز دیگری.

عمردانسی که از سال 2016 به استراماچونی پیوست تا دستیار اول او در فوتبال باشگاهی یونان و چک باشد با تجربه حضور در دربی های مختلف این روزها نقشی پررنگ تر از همیشه در تمرینات استقلال دارد و ارتباطی که میان او و بازیکنان وجود دارد به عنوان برگ برنده استراماچونی می تواند روحیه تیم را در بالاترین حد ممکن برای دربی قرار دهد.

230


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5nwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین آمار؛قرمزها بیش از آبی ها بلیت خریده اند