تاریخ انتشار: 1398/07/01 00:19
کد خبر: 87024

چنین رفتار‌هایی زیبنده فوتبال ایران نیست/برخورد شدیدی با خاطیان دربی خواهیم کرد!

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با خاطیان شهرآورد نود و یکم برابر با آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال برخوردی شدید و قاطع انجام خواهیم داد.
چنین رفتار‌هایی زیبنده فوتبال ایران نیست/برخورد شدیدی با خاطیان دربی خواهیم کرد!

اسماعیل حسن‌زاده روز اظهار داشت: فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که آغاز کننده درگیری در شهرآورد امروز بود با دستور موقت کمیته انضباطی محروم شد.

وی افزود: به طور حتم با این بازیکن برخورد بسیار شدیدی صورت خواهد گرفت چرا که رفتار خوبی را در این جدال از خود به نمایش نگذاشت.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شهرآورد ویترین مسابقات لیگ برتر است و بازتاب بین‌المللی دارد و میلیون‌ها نفر آن را به صورت مستقیم تماشا می‌کنند. چنین رفتار‌هایی زیبنده فوتبال ایران نیست.

وی تاکید کرد: اگر این برخورد‌ها به اتفاقاتی منجر شود که نتوان آن را کنترل کرد، عوارض نامطلوبی حتی در سطح جامعه خواهد داشت.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: کمیته انضباطی منتظر گزارش‌های عوامل مربوط به شهرآورد است و این احتمال وجود دارد تصمیات دیگری گرفته شود.

نود و یکمین شهرآورد تهران بعدازظهر امروز بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد و سرخپوشان در پایان با تک گل مهدی عبدی به پیروزی رسیدند. این دیدار با حواشی مختلفی از جمله چندین بار درگیری بازیکنان همراه بود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از مشاهده گزارش‌های کتبی، فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

این کمیته در بیانیه‌ای همچنین علی کریمی بازیکن استقلال را به دلیل رفتار‌های غیرورزشی و دریافت کارت قرمز مورد انتقاد قرار داد و نوشت: شجاع خلیل زاده، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد حسین کنعانی زادگان نیز حسب مورد باید در خصوص رفتار‌های غیر ورزشی نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری پاسخگوی رفتار خود در کمیته انضباطی باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45j7rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت داربی پایتخت با داربی های معروف دنیا