تاریخ انتشار: 1398/07/05 14:19
کد خبر: 86434

والی: تا الان هم نتایج بدی نگرفتیم/ هواداران صبور باشند و از تیم حمایت کنند

ایوب والی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران ما باید صبور باشند و از فولاد حمایت کنند، ما تیم خوبی داریم و زمان می‌خواهیم تا بهترین نتایج را بگیریم.
 والی:  تا الان هم نتایج بدی نگرفتیم/ هواداران صبور باشند و از تیم حمایت کنند

ایوب والی با اشاره به بازی مقابل پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: ما برای برد وارد زمین شدیم و در طول بازی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. پیکان هم دنبال استفاده از ضدحملات بود و یکی دو موقعیت به دست آورد ولی ما تیم برتر زمین بودیم و باید برنده می‌شدیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و هواداران فولاد باید صبور باشند و از تیم‌شان حمایت کنند. خیلی از تیم‌ها هنوز به شرایط ایده‌ال نرسیده‌اند، من شک ندارم که شرایط فولاد در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد. تا الان هم نتایج بدی نگرفتیم ولی در آینده قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در ارتباط با اینکه برخی معتقدند تاکتیک فولاد تدافعی است، عنوان کرد: من این حرف را قبول ندارم و برنامه‌های تاکتیکی فولاد در هر بازی متفاوت است. به عنوان مثال در بازی با سپاهان با توجه به غیبت چند بازیکن و شرایط تیم حریف کمی دفاعی بازی کردیم ولی در بازی با شهر خودرو با اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم، از ابتدای بازی حریف را پرس کردیم و بازی تهاجمی انجام دادیم. در بازی‌های گذشته معمولا تاکتیک‌های ما جواب داده است.

مدافع فولاد با تمجید از سعید آذری و حضور مدیرعامل سابق ذوب‌آهن در فولاد گفت: آقای آذری جزو مدیران باتجربه در فوتبال ایران است و امیدوارم فولاد با حضور ایشان به بهترین شرایط ممکن برسد. البته باید از زحمات آقای رضایی هم در این باشگاه تشکر کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpp5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والی: حداقل باید سهمیه آسیا بگیریم

حساسیت هواداران استقلال به این دروازه بان
والی: شرایط مالی فولاد بهتر شده است