تاریخ انتشار: 1398/07/13 10:50
کد خبر: 85463

پیشنهاد هنگفت تراکتور به بازیکن سابق PSG

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد است که باشگاه تراکتور تبریز برای جذب بال فرانسوی سابق تیم‌‌های فوتبال مارسی و PSG‌ پیشنهای هنگفت در نظر گرفته است.
پیشنهاد هنگفت تراکتور به بازیکن سابق PSG

پایگاه خبری «توتومرکاتووب» ایتالیا مدعی شده است که باشگاه تراکتور تبریز نسبت به جذب حاتم بن‌عرفه بال فرانسوی سابق تیم‌های فوتبال لیون، مارسی، نیوکاسل، نیس، پاری‌سن‌ژرمن و رن تمایل دارد و به او حقوقی معادل 1.8 میلیون یورو پیشنهاد داده است.

بن‌عرفه 32 ساله که 15 بازی و دو گل هم برای تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده است، تابستان سال گذشته از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد و به با قراردادی دو ساله به رن پیوست اما در پایان فصل گذشته با توافق دوجانبه از این تیم جدا شد ودر حال حاضر بدون تیم است. به این ترتیب او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هرتیمی که می‌خواهد ملحق شود.

بن‌عرفه که دوران بازیگری‌اش را سال 2004 در باشگاه لیون آغاز کرد، علاوه بر بازی به عنوان بال، توانایی بازی در پست هافبک هجومی هم دارد و از توانایی بالایی در دریبل‌زنی برخوردار است، البته دوران بازیگری او تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای و بی‌انضباطی قرار گرفت و به همین دلیل بارها از سوی رسانه و البته سایر بازیکنان مورد انتقاد واقع شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox5bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر تراکتور،رکورد سیدحسین حسینی را در فوتبال ایران شکست!