تاریخ انتشار: 1398/07/13 11:29
کد خبر: 85458

آسمان ابری سبزپوشان سیاه‌تر از قبل شد

دربی حساس نصف جهان با تیپ جدید هم برای سرمربی ذوبی‌ها و شاگردانش آمد نداشت تا آسمان ابری این تیم سیاه‌تر از قبل شود.
آسمان ابری سبزپوشان سیاه‌تر از قبل شد

رویارویی سپاهان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر برحسب شرایط رقم خورده در جدول رده‌بندی برای طرفداران هر دو تیم از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به تقابل‌های قبلی برخوردار بود. در این بین همه نگاه‌ها به مربیان استقلالی حاضر روی نیمکت‌ها دوخته شده بود. از جمله حساسیت‌های دربی اصفهان این بود که آیا علیرضا منصوریان یک بار دیگر می‌تواند مچ استادش را بخواباند یا خیر؟

سرمربی جوان و جاه‌طلب ذوبی‌ها در حسرت اولین برد فصل شاگردانش را به مصاف سپاهانی فرستاد که سرخوش از برد شیرین هفته قبل برابر مدافع عنوان قهرمانی مقابل دیدگان طرفداران پرشوری که داشت چشم به ادامه یکه‌تازی تا قبل از وقفه جدید لیگ برتر دوخته بود. منصوریان که در تقابل قبلی با امیر قلعه‌نویی جدال پرحاشیه‌ای را تجربه کرده بود این بار برای رویارویی با استاد تیپ جدیدی زد به این امید که برایش آمد داشته باشد.

در طول 90 دقیقه بیشتر از هر چیزی در اردوی ذوب حرکات و اَکت‌های منصوریان در کنار خط طولی زمین نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود. حرکاتی که شاید تنها بازیکنان این تیم متوجه آن می‌شدند و کسی از بیرون سر از علائم و پیام‌های سرمربی ذوب در نمی‌آورد. منصوریان که دوست نداشت با شکست در دربی نصف جهان با شرایط بدتری در تیم سبزپوش اصفهانی روبرو شود تلاش زیادی کرد تا از این ناکامی فرار کند اما نشد که نشد تا تیم او در حسرت برد جزو تیم‌های انتهای جدولی قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpx6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غایبان قطعی استقلال برابر گل گهر مشخص شدند!