تاریخ انتشار: 1398/07/13 13:41
کد خبر: 85445

دنیزلی و باز هم تغییر پست؛ این‌بار کاپیتان شجاعی

سرمربی تیم تراکتور از مسعود شجاعی در پست هافبک تدافعی استفاده کرد.
 دنیزلی و باز هم تغییر پست؛ این‌بار کاپیتان شجاعی

مصطفی دنیزلی یکی از مربیانی است که ابایی از تغییر پست بازیکنانش ندارد. او که همواره در تیم‌های مختلف چنین کاری را انجام داده در تراکتور نیز برای چندمین‌بار پست ستاره‌هایش را تغییر داد.

دنیزلی بعد از احسان حاج صفی، مهدی تیکدری و رضا اسدی که از آنها در پست‌های غیرتخصصی در فصل جاری استفاده کرده، روز گذشته مسعود شجاعی را یک خط عقب‌تر بازی داد. در روزی که رضا اسدی به عنوان مدافع وسط تراکتور به میدان رفت و اکبر ایمانی و سعید مهری نیمکت‌نشین شده بودند، دنیزلی سیستم تیمش را تغییر داد و عملا با یک هافبک تدافعی بازی کرد.

نکته قابل توجه در سیستم تراکتور این بود که کاپیتان سرخپوشان مقابل پارس جنوبی تنها هافبک تدافعی تیمش بود و در این پست عملکرد خوبی نیز داشت. شجاعی در بازی روز گذشته وظیفه داشت از عقب زمین با کمک مدافعان وسط توپ‌گیری کرده و با پاس‌های دقیقش آن را در اختیار وینگرها و تک مهاجم تیم قرار بدهد. هماهنگی خوب شجاعی با سایر بازیکنان باعث شد او این کار را به خوبی انجام دهد و حتی پاس گل برتری‌بخش تیمش را هم برای احسان حاج صفی ارسال کند.

با این شرایط دنیزلی برای چهارمین بار در فصل جاری پست بازیکنانش را تغییر داد و اتفاقا نتیجه هم گرفت. حال باید دید آیا شجاعی که معمولا به عنوان یک هافبک هجومی او را دیده‌ایم در پست هافبک تدافعی با تراکتور ادامه خواهد داد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9kgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دنیزلی: می‌دانیم مردم از تراکتور چه می‌خواهند
یک بازیکن خارجی دیگر می‌گیریم