تاریخ انتشار: 1398/07/14 18:49
کد خبر: 85305

وضعیت نامشخص تارتار در نفت مسجدسلیمان

در حالی که تمرین تیم نفت مسجد سلیمان از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد اما شاید به دلیل مشکلات مالی اتفاقات دیگری در این تیم رخ دهد.
وضعیت نامشخص تارتار در نفت مسجدسلیمان

پس از پیروزی تیم نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر و به دلیل تعطیلی مسابقات، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت سه روز به بازیکنانش استراحت داد و قرار شد تمرینات این تیم از روز سه‌شنبه در مسجد سلیمان آغاز شود.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان که قرار بود در شهریور ماه 20 درصد از مطالبات بازیکنانشان را بپردازند هنوز موفق به انجام این کار نشدند و این موضوع وضعیت نفت را تحت الشعاع قرار داده است.

مسئولان این باشگاه مسجدسلیمانی امیدوار هستند که تمرینات این تیم از روز سه‌شنبه با حضور کلیه بازیکنان و مربیان برگزار شود اما در بازگشت مهدی تارتار به مسجدسلیمان ابهام وجود دارد. 

تارتار به مسئولان این باشگاه اعلام کرده که باید مشکلات مالی حل شود و در صورتی که این مشکلات برطرف نگردد احتمالا او در تمرین سه‌شنبه غایب خواهد بود و مشخص نیست که تارتار چه زمانی به مسجدسلیمان خواهد رفت.

از طرف دیگر به بازیکنان نفت مسجد سلیمان چک‌هایی داده شده که تاریخ پاس شدن آن 25 مهر ماه است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه مسجد سلیمانی در تلاش هستند تا با فراهم کردن منابع مالی بتوانند به موقع به بازیکنانشان پرداختی داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aamxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نفت مسجد سلیمان راهی بیمارستان شد