تاریخ انتشار: 1398/07/18 22:25
کد خبر: 84806

جدایی ویسی از تیم شاهین در آینده ای نزدیک

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، از جدایی خود از این باشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
جدایی ویسی از تیم شاهین در آینده ای نزدیک

عبدالله ویسی در خصوص جدایی از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: فکر می‌کنم کار ما به آخر رسیده باشد و با توافقی که با هم می‌رسیم، از هم جدا می‌شویم. متاسفانه نتوانستیم کارمان را در شاهین انجام دهیم.

وی درخصوص حضورش در تمرین شاهین گفت: در تمرین تیم حاضر شدم که زمین تمرین، نور کافی و خط‌کشی نداشت و تمرین را به همین دلیل ترک کردم. جلسه‌ای با مدیران باشگاه دارم و به زودی به صورت توافقی از هم جدا می‌شویم. از هواداران واقعی و مردم بوشهر عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم آنها را خوشحال کنم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که با رادیو ایران صحبت می‌کرد، درمورد اظهارات سرپرست این باشگاه درخصوص افزایش مخالفت‌ها با او پس از نتایج ضعیف تیم تصریح کرد: پنج نفر از اعضای یک خانواده که وضعیت مشخصی داشتند، عربده‌کشی کردند که نیروی انتظامی آنها را جمع کرد. کاپیتان ما از آنها خواست که فحاشی نکنند، اما آنها به این کار ادامه دادند. با این حال ۹۸ درصد ورزشگاه ما را تشویق کردند. امیدوارم شاهین شهرداری بوشهر همیشه خوشحال و موفق باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تیم دیگری مذاکره کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: الان تیم دارم و با کسی مذاکره نکرده‌ام، اما در خانه می‌نشینم و منتظرم ببینم چه پیش می‌آید.

ویسی در پایان از پیشکسوتان باشگاه شاهین و شهردار بوشهر به خاطر حمایت از او تشکر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5bmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیگر: مخالفت‌ها با ویسی دوچندان شده است