تاریخ انتشار: 1398/07/18 23:35
کد خبر: 84797

خبر فروش بازیکنان جوان استقلال صحت ندارد

سفر امیرحسین فتحی به ترکیه با خبرهایی همراه بود که بسیار نگران‌کننده می‌نمود.
خبر فروش بازیکنان جوان استقلال صحت ندارد

برخی جریان‌های رسانه‌ای به دنبال این سفر مدعی شدند که آقای مدیر قصد فروش تعدادی از بازیکنان جوان استقلال را دارد. کاری که پیش‌تر هم در مواجهه با اللهیار صیادمنش انجام داده بود و بعدها صدایش درآمد و این بازیکن به سادگی از چنگ استقلال پرید. این بار نیز سفر مدیرعامل استقلال با خبرهایی مبنی بر فروش بازیکنان جوان همراه شد که خیلی‌ها را نگران کرد که مبادا همین داشته‌های تیم نیز بر باد برود و باشگاه آنها را هم از دست بدهد. وقتی این خبر موجی از نگرانی را میان هواداران استقلال به پا کرد و حتی واکنش‌های تندی به این موضوع در فضای مجازی به پا شد باشگاه استقلال را ناچار به واکنش کرد تا شاید قدری از نگرانی‌ها بکاهد.

مسئولان باشگاه استقلال بی‌آنکه نامی از کانالی که خبر فروش بازیکنان جوان را منتشر کرد، ببرد اعلام کرد که خبر فروش بازیکنان جوان استقلال صحت ندارد و آن کانالی که این خبرها را منتشر کرده خبر درستی را به انتشار نرسانده است. باشگاه استقلال حتی مدعی شد آن کانال تحت پیگرد قرار دارد اما هیچ گاه در بیانیه خود ننوشت که این پیگیری از چه زمان آغاز شده اما به هر حال تکذیبیه باشگاه استقلال تا حدی از نگرانی‌ها کاست تا شاهد جدایی تکراری برخی بازیکنان که در استقلال شکوفا می‌شوند، نباشند.

پیش از شروع لیگ نوزدهم بازیکنانی از استقلال جدا شدند که اگر در ترکیب این فصل حضور داشتند تیم با عیار فنی بهتری وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شد اما خوب‌ها و آینده‌دارها یکی بعد از دیگری استقلال را ترک کردند تا برنامه‌های ساختن تیمی با حداقل تغییرات به بن‌بست بخورد و دوباره بازیکنان جدید جذب شوند. نه فقط اللیهار صیاد‌منش بلکه در ماجرای از دست دادن امید نورافکن نیز باشگاه استقلال مقصر بود و نتوانست تمهیداتی بیندیشد که این بازیکن در فصل نوزدهم هم برای استقلال بازی کند. بعد از جدایی نورافکن گفته شد باشگاه بلژیکی اجازه تمدید قرارداد نورافکن را نمی‌دهد اما وقتی سپاهانی‌ها توانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند، روشن شد که باشگاه استقلال نتوانسته در رایزنی‌ها با طرف بلژیکی موفق عمل کند.

جدایی میثم تیموری، آرمین سهرابیان و حتی روح‌الله باقری نیز به استقلال لطمه‌هایی وارد کرده و شاید اگر این بازیکنان حفظ می‌شدند وضعیت تیم چیزی نبود که امروز می‌بینیم. به هر حال اینطور که باشگاه استقلال واکنش نشان داده ظاهراً دیگر دوست ندارد تجربه تلخ جدایی‌ها تکرار شود و بیش از آنکه به دنبال فروش بازیکنان باشد، به دنبال خرید بازیکنان جدید است تا شاید تیمش را تقویت کند.

سایت باشگاه استقلال در واکنش به برخی خبررسانی‌ها این بیانیه کوتاه را منتشر کرده: امیر‌حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در سفر به ترکیه با چند بازیکن خارجی به مذاکره پرداخته و هیچ مذاکره‌ای با باشگاه‌های ترکیه‌ای انجام نشده و خبری که درباره فروش بازیکنان تیم استقلال توسط یک کانال مجهول‌الهویه (تحت پیگرد) منتشر شده، واقعیت ندارد.

احتمالاً باشگاه استقلال به جهت آنکه در میان به فروش رفته‌ها نام مهدی قائدی هم آمده این واکنش را نشان داده وگرنه دیگر بازیکنانی که نام‌شان برده شده در ترکیب این تیم درخششی نداشته‌اند که باشگاه از جدایی آنها ضرر کند و هیچ بعید نیست بازیکنی مانند عارف غلامی در همان نیم‌فصل در لیست خروجی قرار گیرد تا شاید استقلال هم بتواند بازیکن بهتری را جذب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w6jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال به شایعه فروش قائدی واکنش نشان داد