تاریخ انتشار: 1398/07/20 00:15
کافر همه را به کیش خود پندارد؛
کد خبر: 84704

قلعه نویی:چه خوب بود که آمدن و رفتن مجیدی اینطور نمی شد/حمید استیلی بچه محل من است، بسیار آدم خوبی است

قلعه نویی می گوید افرادی که به او تهمت می‌زنند، قبلا با اقدامات این چنینی نتیجه گرفته اند.
قلعه نویی:چه خوب بود که آمدن و رفتن مجیدی اینطور نمی شد/حمید استیلی بچه محل من است، بسیار آدم خوبی است

امیر قلعه نویی در رادیو ایران راجع به شایعات چند روز اخیر درباره دعوت از امید نورافکن گفت: کسانی که این حرف ها را می‌زنند، یک مثالی هست که می‌گویند کافر همه را به کیش خود پندارد. این ها قبلا احتمالا این کارها را کرده‌اند و نتیجه هم گرفته‌اند، فکر می‌کنند همه اینطور هستند. ما در سه بازی قبلی چه نتایجی گرفتیم؟ تنها تیمی که به نظر من واقعا ضرر کرد، سپاهان بود که در بهترین شرایطش از مسابقات دور شده است.

وی افزود: شما اگر این سوال را از آقای ویلموتس کنید، به همه ورزش ما می‌خندد. آنطور که من شنیدم پس از مصدومیت مجید حسینی، نورافکن را دعوت کرد. اما این افراد چون قبلا خودشان این کارها را کردند و واقعا هم شاید نتیجه گرفتند، فکر میکنند همه باشگاه ها اینطور هستند. ما تنها چیزی که از این فوتبال میخواهیم عدالت است که برویم و برد و باخت فوتبال را به قول علی آقای پروین ببینیم که اثرش 72 ساعت تا یک هفته است و بعد تمام می‌شود و می‌رود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا حقوقش را از استقلال گرفته یا نه، عنوان کرد: بله اما مطالباتی را می گویم که آن موقع طلبی که ما از استقلال داشتیم می‌شد 500 هزار دلار اما وقتی گرفتیم الان می‌شود 70 هزار دلار. اما این عشق و علاقه من به باشگاه استقلال را نشان می‌دهد، چون آن موقع هم که پول بود ما ایثار کردیم و نگرفتیم. مطالبات من به گذشته برمی‌گردد، جایی که پول می‌رسید و من هر بار می‌گفتم این بار نگیریم که این شد 7-8 سال و به صورت دلاری هم شد 70 هزار دلار. اما بله با من تصفیه کردند و امیدوارم برویم به این سمت که باشگاه ها بدهی نداشته باشند و ملت ایران و کشور ایران به چیزی که لیاقت دارد برسد.

قلعه نویی در ادامه اظهار داشت: برای تیم ملی امید و بزرگسالان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم تیم امید به المپیک برود و تیم بزرگسالان به جام جهانی، چون این جوان ها نشان دادند که لیاقتش را دارند.

وی همچنین درباره ماجرای فرهاد مجیدی گفت: البته این عزیزان که شاگرد من نبودند چون صحبت های این چنینی می کنند. من در زندگی ام از هیچ کس دلخور نیستم چون کار را برای خدا و وجدان خودم می‌کنم. هرکسی هر کاری کند باید با اعمال خودش حساب کتاب پس بزند. بعضی دوستان یک حرف هایی زدند و من می خواهم بگویم که ما باید آدم ها را بر اساس مطالعه و قابلیت هایشان بیاوریم تا به مشکل نخوریم. آقای مجیدی جوانی هستند که می‌خواست بیاید خدمت کند اما آن هایی که تصمیم گرفته بودند اگر بر اساس مطالعه بود، به این مشکلات نمی خوردیم. اما چه خوب بود که آمدن و رفتن مجیدی اینطور نمی شد. به هر حال او رفت و دوره هایی را دید و می خواست به بازیکنان انتقال دهد.حمید استیلی بچه محل من است، بسیار آدم خوبی است و دوست دارد به جامعه و فوتبال کمک کند اما ای کاش این اتفاقات نمی افتاد و با هم کمک می کردند. شرایط تیم امید ما این دوره به نظرم خیلی خوب است و ما می توانیم با برنامه ریزی و حمایت، تیم امید ما هم به المپیک برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396g9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای فرهاد مجیدی از سوی مهاجم جوان پرسپولیس رد شد

آقای استیلی تیم ملی امید جای آزمون و خطا نیست!
تیم امید،بچه یتیم و سر راهی است؟