تاریخ انتشار: 1398/07/23 15:37
کد خبر: 84359

خلیل زاده: نه استعفایی از آقای فتحی به ما رسیده است و نه او را برکنار کرده ایم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار بی‌امانی برای استعفای مدیرعامل این باشگاه شکل گرفته است، گفت: آقای فتحی نه برکنار شده و نه از کارش کناره‌گیری کرده است.
خلیل زاده: نه استعفایی از آقای فتحی به ما رسیده است و نه او را برکنار کرده ایم

اسماعیل خلیل زاده درباره خبر تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال و کنار گذاشتن امیرحسین فتحی گفت: بنده امروز متوجه شدم فشار بی امانی شکل گرفته که آقای فتحی استعفا داده و یا برکنار شده است. طبق اساسنامه باشگاه استقلال، هیات مدیره باشگاه توسط رئیس مجمع یعنی آقای وزیر انتخاب می شود و مدیرعامل هم منتخب هیات مدیره است. تا این لحظه (بعدازظهر سه شنبه) نه استعفایی از آقای فتحی به ما رسیده است و نه او را برکنار کرده ایم.

وی ادامه داد: تمام این بحث هایی که مطرح می شود و دارند فشار می آورند، شایعه است. آقای فتحی به کارش در استقلال ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: تیم استقلال تازه روبراه شده است. مشکل شکایت بدهکاران به AFC هم به تازگی حل شده و توانستیم مجوز لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. از حاشیه سازان خواهش می کنم دست از این کارها بردارند و نگویند که مدیرعامل استقلال برکنار شده یا استعفا داده است.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: اتفاقا در جلسه مجمع باشگاه که با حضور وزیر ورزش داشتیم، آقای سلطانی فر اصرار داشت که هیات مدیره و آقای فتحی به کارشان ادامه بدهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه در خصوص منتفی شدن جذب «گری هوپر» بازیکن بریتانیایی گفت: هنوز منتفی نشده است. من الان تهران نیستم. هر موقع که بیایم در این مورد صحبت می کنم. در جلسه گذشته هیات مدیره این گزارش را گرفتیم که مدیر برنامه هوپر صهیونیست است و ما هم گفتیم علاقه مند نیستیم با این بازیکن از این طریق مذاکره کنیم.

خلیل زاده افزود: به آقای فتحی هم گفتیم از مذاکره با این کارگزار پرهیز کند. شرعی، عرفی و قانونی درست نبود که از طریق این مدیر برنامه با هوپر مذاکره کنیم و جلویش گرفته شد. بعد از اینکه به تهران برگردم در این خصوص اطلاعات بیشتری خواهم گرفت.

«به نظر می رسد بحث مذاکره با هوپر از طریق این ایجنت، فشار را برای برکناری فتحی بیشتر کرده است. آیا این موضوع را تایید می کنید؟» رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال گفت: آقای فتحی نمی دانست مدیر برنامه این بازیکن اسرائیلی است و فقط تصور می کرد این شخص صرفا یهودی است. مذاکره با این مدیربرنامه عمدی نبود. همه ما می دانیم که در جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با رژیم اشغالگر قدس نداریم. بعد از آن هم دستگاه های نظارتی بحث هایی داشتند که بنده در جریانش نیستم و آقای فتحی مطلع است.

خلیل زاده در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت عوض شدن مدیر برنامه هوپر، مذاکره با این بازیکن ادامه خواهد یافت؟ اظهار کرد: فکر می کنم باید در این ارتباط با دستگاه های نظارتی صحبت کنیم. اگر مدیر برنامه هوپر عوض شود و صلاحیت آن فرد برای ورود به ایران تایید شود، حتما این کار را خواهیم کرد.

وی درباره تهدید بازیکنان خارجی سابق استقلال از جمله رابسون و جباروف به شکایت به فیفا هم تصریح کرد: الان اطلاعی از این مسائل ندارم و همانطور که می دانید تهران نیستم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان صحبت هایش گفت: باید از تمام رسانه هایی که در این مدت با من تماس گرفتند و نتوانستم پاسخگو باشم، عذرخواهی کنم. همچنین از تمام کسانی که برایم پیام گذاشتند و برای خانواده ام دعا کردند، تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgokd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تراکتورسازی: پدیده یکی از بهترین تیم‌های ایران است