تاریخ انتشار: 1398/07/24 22:40
کد خبر: 84218

حذف سایپا از جام حذفی

بعد از حذف تیم های نامدار لیگ برتر این نارنجی پوشان تهرانی بودند، که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، حذف شدند.
حذف سایپا از جام حذفی

 ابراهیم صادقی، مربی جوان سایپا در اولین سال سرمربیگری خود با اعتماد به فوتبالیست های جوان و آینده دار  نشان داد از شجاعت خاصی برخورد است، موضوعی که تحسین سرمربیان تیم ملی المپیک و جوانان ایران را در هفته گذشته به همراه داشت.

استیلی و پورموسوی در مصاحبه های رسانه ای خود ضمن تقدیر از به بازی گرفتن این نیروهای ملی پوش در  زمین مسابقات لیگ برتر از باشگاه  سایپا به عنوان یک باشگاه نمونه یاد کردند.

ابراهیم صادقی امروز در بوشهر باز دست به استعدادیابی جدیدی زد و عارف حاجی عیدی ١٩ ساله را برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم روانه دیدار حذفی کرد تا در کنار جوانانی همچون مهیار جباری، ابولفضل جلالی، محمد شریفی و دیگر بازیکنان جوان این تیم خود را نشان دهد.

نارنجی پوشان در دقیقه ٢٨ مسابقه گلی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردند که بهمن سالاری زننده گل نیز از این تیم رشد و شکوفا یافته است.

در نیمه دوم ابراهیم صادقی دست به سه تعویض زد و نام بازیکنان جوان ١٦ و ١٩ ساله ای همچون نخودکار و حسین زاده را  در برگه های تعویض خود نوشت.

سایپایی ها امروز هرچند صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست یابند و همچون تیم های سرشناس دیگر نظیر شهرخودرو و ذوب آهن از گردونه رقابت ها حذف شدند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzbob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سایپا به کنفرانس خبری پایان مسابقه با شاهین نیامد