تاریخ انتشار: 1398/07/28 23:29
کد خبر: 83734

ماموریت دشوار صادقی در شهرقدس/استقلال با سایپا به کمرکش جدول برمی‌گردد؟

استقلال برای تداوم روند خوب این روزهای خود محکوم به برتری برابر سایپا در هفته هفتم لیگ است.
ماموریت دشوار صادقی در شهرقدس/استقلال با سایپا به کمرکش جدول برمی‌گردد؟

در روز دوم ایستگاه هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال به میهمانی سایپا با هدایت ابراهیم صادقی می‌رود. دیداری که برتری در آن از نان شب هم برای آبی‌ها واجب‌تر است.

آسمان شاگردان استراماچونی در جدول لیگ اگرچه آبی نیست، اما صعود به جمع هشت تیم جام حذفی و برتری برابر گل‌گهر در هفته ششم، کشتی استقلال را تا حدودی به ساحل آرامش رسانده و برای تداوم این روند، چاره‌ای جز کسب سه امتیاز بازی برابر سایپا پیش‌روی آبی‌پوشان نیست.

در سوی مقابل شاگردان ابراهیم صادقی بعد از سه شکست متوالی، دنبال برد خانگی هستند تا آب رفته را به جوی بازگردانند.

آخرین برد نارنجی‌پوشان به ۳۶ روز پیش و هفته سوم لیگ برمی‌گردد، جایی که آنها در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های مسابقات در خانه چهار بر سه برابر نساجی پیروز شدند.

سایپا یکی از بدترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده و این می‌تواند پاشنه‌آشیل تیم ابراهیم صادقی برابر استقلالی باشد که این روزها با فقر گلزنی فاصله گرفته.

استقلال هم اگرچه در خط دفاعی با آمار رویایی فصل قبل فاصله دارد، اما بازگشت مهره‌ی کهنه‌کاری به نام چشمی، بارقه‌های امید برای استراماچونی را زنده نگه می‌دارد.

با تمام این اوصاف، استقلال و سایپا به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. یکی می‌خواهد بیش از این از کورس مدعیان جا نماند و دیگری برای فرار از باخت‌های پی در پی تنها به برد قانع است.

استقلال و سایپا عصر دوشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهرقدس و با قضاوت اشکان خورشیدی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

حامد صیفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jp56o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه روابط عمومی ورزشگاه آزادی درخصوص دیدار استقلال و سایپا