تاریخ انتشار: 1398/07/28 23:31
کد خبر: 83733

اختصاصی/ ذوب آهن-شهر خودرو؛ یحیی به ماندن منصوریان در اصفهان کمک می‌کند؟

تیم ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ نوزدهم میزبان تیم شهرخودرو مشهد است.
اختصاصی/ ذوب آهن-شهر خودرو؛ یحیی به ماندن منصوریان در اصفهان کمک می‌کند؟

تیم ذوب آهن اصفهان تحت هدایت علیرضا منصوریان هنوز نتوانسته به بردی در لیگ دست پیدا کند و در هفته ششم و در حساس‌ترین بازی نیم فصل اول، مقابل همشهری خود یعنی سپاهان آن هم در خانه با دو گل شکست خورد تا بحران روی این تیم سایه بیندازد. وضعیت سبزپوشان اصفهانی زمانی قرمزتر شد که در رقابت‌های جام حذفی و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم لیگ یکی مس کرمان شکست خوردند و از این جام کنار رفتند. حالا علیرضا منصوریان برای ماندن در اصفهان راهی جز پیروزی مقابل تیم رده سومی شهر خودرو ندارد.

بازی با شهر خودرویی که در هفته ششم توانست در یک بازی دراماتیک تیم پرسپولیس را شکست دهد و به عنوان یکی از مدعیان لیگ، خودش را معرفی کند، به نظر می‌آید برای ذوب آهنی‌ها چندان راحت نباشد.

تیم یحیی گل‌محمدی هر چند پس از برد شیرین مقابل پرسپولیس، خیلی زود در جام حذفی با باخت مقابل نفت مسجد سلیمان کنار رفت اما در لیگ شرایط خیلی خوبی دارد و در این ۶ هفته برگزار شده، از رده سوم پایین‌تر نیامده است.

بدون تردید در بازی فردا تیم مشهدی برای ماندن در جمع مدعیان ابتدا به دنبال گل نخوردن است. درواقع فردا روز سختی برای منصوریان و شاگردانش خواهد بود.

این دیدار فردا دوشنبه (۲۹ مهرماه) از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gadpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ شاگردان یحیی به دنبال تثبیت صدرنشینی
نفت مسجد سلیمان-شهرخودرو؛