تاریخ انتشار: 1398/07/30 18:02
کد خبر: 83495

علت نیمکت نشینی ستاره تراکتورسازی

باوجود این که اشکان دژاگه در بازی با نساجی حضور نداشت و رضا اسدی هم نیمکت نشین بود، اما دنیزلی ترجیح داد که اکبر ایمانی را روی نیمکت قرار دهد.

سرخپوشان تبریزی در روز نیمکت نشینی و غیبت چند ستاره خود موفق شدند با چهار گل نساجی مازندران را شکست دهند. یکی از بازیکنان نیمکت نشین تراکتور، اکبر ایمانی هافبک دفاعی این تیم بود. او که محبوبیت بسیار زیادی نزد تی تی ها دارد، در لیگ نوزدهم اغلب بازی ها را از روی نیمکت دنبال کرده و در معدود مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

نکته جالب درباره نیمکت نشینی روز گذشته ایمانی این است که رضا اسدی دیگر هافبک دفاعی تراکتور هم به دلیل مصدومیت روی نیمکت بود اما با این وجود دنیزلی ترجیح داد که احسان حاج صفی را یک پست عقب بیاورد و مقابل او نیز مسعود شجاعی و ویلیان میمبلا را قرار دهد. این سه بازیکن که جزو ستاره های لیگ ایران هستند، در برابر نساجی هم درخشان ظاهر شدند تا کار برای دیگر بازیکنان سخت و سخت تر شود.

اکبر ایمانی فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی در نیم فصل دوم بود و درخشش قابل توجهی هم داشت اما حالا به نیمکت منقل شده ولی با این حال تراکتور به نتایج مدنظر هواداران رسیده و طبیعتا دلیلی هم برای اعتراض به دنیزلی از سوی آن ها وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpqgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسابقه دوچرخه سواری ساعت بازی تراکتور را تغییر داد!