تاریخ انتشار: 1398/08/10 12:41
کد خبر: 82346

ترکیب احتمالی تراکتور برای مصاف با استقلال

تراکتور با تیمی کامل تر از همیشه به مصاف استقلال می‌رود.
ترکیب احتمالی تراکتور برای مصاف با استقلال

تراکتور باید عصر امروز و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از استقلال میزبانی کند.
تراکتوری‌ها در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که دیگر برخلاف هفته‌های اخیر با لشکری از مصدومان و غایبین مواجه نیستند و طبق گفته مصطفی دنیزلی اکثر بازیکنان خود را در اختیار داشته و تنها سوگیتا به دلیل بیماری قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود.
در دروازه تراکتور مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم که در دیدار هفته گذشته مقابل نفت آبادان بالاخره قفل دروازه‌اش شکست، ولی بازهم آمار خوبی تا اینجای کار از خودش به جا گذاشته است.
زوج موفق ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده در مرکز خط دفاع تراکتور ایفای نقش می‌کنند و مهدی تیکدری هم در سمت راست بازی خواهد کرد. سمت چپ خط دفاع هم در اختیار میثم تیموری است که امروز برای تقابل با تیم سابق خودش انگیزه‌های زیادی دارد.
هافبک دفاعی تراکتور در دیدار امروز رضا اسدی است و یک خط جلوتر از او در سیستم ۳-۳-۴ دنیزلی مسعود شجاعی و ویلیان میمبلا بازی خواهند کرد.
احسان حاج صفی وینگر راست سرخپوشان در این بازی است و در نبود سوگیتا و با توجه به اینکه دژاگه از بند مصدومیت رها شده این بازیکن سمت چپ را در اختیار خواهد داشت. در نهایت ساسان انصاری مهاجم نوک تراکتور خواهد بود و فورچونه از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzelj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح باشگاه استقلال درباره بلیت نداشتن 5 بازیکن در سفر تبریز