تاریخ انتشار: 1398/08/10 13:18
کد خبر: 82341

آقای قاضی پور؛ همه ملت محترم هستند، پرسپولیس و غیره ندارد!

 آقای  قاضی پور؛ همه ملت محترم هستند، پرسپولیس و غیره ندارد!

روح الله سلطانی لشکناری؛ وقتی صحبت های نماینده مجلس ارومیه را خواندم که وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس باید از خطیبی و مادرش عذرخواهی کنند،ضمن احترام برای این نماینده و تمامی مردم عزیز ترک زبان، اما از این گفتار بسیار تعجب کردم!
سوال این است که آقای نماینده مگر پرسپولیسی ها برای ایران نیستند؟! مگر بازیکنان پرسپولیس هم مانند همه ملت ایران با هر قومیت  و زبانی، خانواده ندارند؟! آیا  بهتر نبود آن هنگام که به بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز  فحاشی گردید ، به نمایندگی از مردم ترک زبان از بازیکنان پرسپولیس و هواداران ده ها میلیونی آن عذر خواهی می کردید تا در مبارزه با ناهنجاری ها، عدالت در گفتار شما را مشاهده می کردیم؟!
آقای قاضی زاده؛ توهین به هر کسی در هر جایگاهی امری نکوهیده و قابل سرزنش می باشد و این نوشتار تحت هیچ شرایطی در دفاع از آن رفتار زننده در ورزشگاه آزادی نمی باشد، اما چرا باید فکر کنیم که رسول خطیبی دردانه است؟! نماینده مجلس وکیل همه مردم ایران است و در جایی که بدترین توهین به بازیکنان پرسپولیس شد چرا سکوت کرد؟ اگر چه اعتقاد داریم که نمایندگان محترم مجلس نباید در هر موضوعی ورود کنند و اگر  مبارزه با ناهنجاری ها در جامعه و ورزشگاه ها می باشد، بهتر است همه ملت ایران به یک چشم دیده شوند که اگر غیر از این باشد، هر نماینده ای در دفاع از شهر خود به این مباحث ورود میکند، و نمایندگان تهران، کردستان، مازندران، فارس،... هم به حمایت از بازیکنان پرسپولیس که از همه جای ایران هستند باید از وزیر ورزش و مسئولان تیم ها بخواهند از بازیکنان و خانواده هایشان عذرخواهی کنند‼️

البته ناگفته پیداست که مادر گرامی رسول خطیبی دو فرزند برومند خود را فدای انقلاب کرده است و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست کوچکترین بی احترامی متوجه این بانوی فداکار شود، اما اینکه بخواهیم احساسی با هر موضوعی برخورد شود و نمایندگان مجلس با فشار سیاسی وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس را وادار به عذرخواهی کنند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، هر چند رسول خطیبی با اعلام پنالتی برای تیم پرسپولیس و دست زدن برای تماشاگران آنها را تهیج کرد و هواداران که اکثرا از نسل جوان کشور هستند وی را مورد توهین قرار دادند و حرکت هر دو طرف محکوم میباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9558

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هر چه سریعتر از خانواده خطیبی دلجویی کنید!