تاریخ انتشار: 1398/08/11 01:22
استقلال، استراماچونی و دیاباته
کد خبر: 82259

استقلال همه بهترین های هفته را درو کرد

با برگزاری هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلالی‌ها عناوین بهترین‌های این هفته از مسابقات را از آن خود کردند.
استقلال همه بهترین های هفته را درو کرد

هفته نهم رقابت های لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه این هفته استقلال با برتری 4 بر 2 در تبریز پرگل‌ترین مسابقه این هفته را رقم زد. در هفته تساوی‌ها آبی پوشان نتیجه قابل توجهی را رقم زده و خود را به جمع مدعیان اضافه کردند.

نتایج هفته نهم در یک نگاه:

سایپا 0 - 0 شهر خودرو

نساجی مازندران 0 - 0 صنعت نفت آبادان

 پرسپولیس 0 - 0 ماشین‌سازی‌تبریز

 نفت‌ مسجدسلیمان 0 - 0 فولاد

 پارس جنوبی جم 1 - 1 سپاهان

گل گهرسیرجان 0 - 0 پیکان

 تراکتور 2 - 4 استقلال

 ذوب آهن 2 - 0 شاهین شهرداری‌بوشهر

تیم هفته: استقلال

آبی پوشان که قبل از این بازی در 3 بازی لیگ و 2 بازی جام حذفی به صورت پیاپی به برتری رسیده بودند در بازی با تراکتور به ششمین برد متوالی دست پیدا کرده و البته طلسم 8 ساله پیروز نشدن در تبریز را هم شکستند. برد در تبریز مقابل تمی با حمایت 70 هزار نفر کار راحتی نیست و برتری آبی پوشان با نتیجه 4 بر 2 دلیل مهمی برای انتخاب تیم استقلال به عنوان بهترین تیم هفته است.

بازیکن هفته: شیخ دیاباته

مهاجم اهل مالی تیم استقلال از روزی که با این تیم قرارداد بست تا روز گذشته فرصت گلزنی پیدا نکرد و البته مصدومیت بدموقع اجازه نداد وی برای آبی پوشان گل بزند اما دیاباته به یکباره در مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر سه بار موفق به گلزنی شد تا بهترین بازیکن هفته شود.

مربی هفته: استراماچونی

سرمربی استقلال که فصل را با این تیم خوب آغاز نکرد و حتی دربی پایتخت را هم به پرسپولیس واگذار کرد به یکباره در هفته های اخیر اوج گرفت و هر چه با حواشی فوتبال ایران آشنا نتایج تیمش هم بهتر شد.استراماچونی در هفته نهم کاری با تراکتور کرد که در 8 هفته گذشته تنها اسکوچیچ در آبادان انجام داده بود به همین دلیل در هفته ای که همه مربیان همه تیم‌ها به جز ذوب آهن به تساوی بسنده کردند استراماچونی به عنوان مربی هفته انتخاب شد.

ناکام هفته: مصطفی دنیزلی

سرمربی تراکتور که تصور می‌کرد با حمایت پرشورها می‌تواند تیمش را با برد استقلال به صدر جدول برساند در حساس ترین بازی ممکن بازی را به استقلال واگذار کرد. دنیزلی برای دومین هفته پیاپی طعم شکست را چشید و همراه با مربی شاهین بوشهر تنها بازنده و ناکام این هفته لقب گرفت.

بازی هفته: تراکتور و استقلال

دیدار 6 گله این هفته که باعث شد تا آمار کم گل ترین هفته مسابقات لیگ برتر بهتر شود در حضور 70 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بهترین دیدار این هفته بود. در این بازی 6 گل رد و بدل شد و البته گلرهای دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گل‌های دیگر هم شدند.

گلزنان لیگ برتر:

6 گل

شهریار مغانلو (پیکان)

4 گل

محمد نوری (پارس جنوبی جم)

3 گل

ساسان انصاری (تراکتور)

احمد رضا زنده روح (ماشین‌سازی‌تبریز)

امیرارسلان مطهری (ذوب آهن)

عیسی آل کثیر (صنعت نفت آبادان)

علی علیپور (پرسپولیس)

سعید واسعی (پیکان)

علی شجاعی (نساجی مازندران)

فراز امامعلی (پیکان)

شیخ دیاباته و مهدی قائدی (استقلال)

محمدرضا سلیمانی (سایپا)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmpa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر فوق العاده برای استراماچونی در این اوضاع بی بازیکنی