تاریخ انتشار: 1398/08/12 12:27
کد خبر: 82113

محرومیت دوباره تراکتورسازی؟ممکن است!

این احتمال وجود دارد بار دیگر تراکتوری‌ها محکوم به برگزاری بازی خانگی خود بدون حضور تماشاگران شوند.
محرومیت دوباره تراکتورسازی؟ممکن است!

هواداران تیم فوتبال تراکتور در حاشیه دیدار این تیم مقابل استقلال، انواع و اقسام توهین‌ها و شعار‌های سیاسی را سر دادند و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز ورود کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاقات این بازی باشد. شعار‌های زشت علیه داوران و بازیکنان یا مربیان حریف در کمال تأسف همیشه وجود داشته و هزاران بار متأسفانه همچنان در فوتبال ایران رایج است تا حدی که برای خیلی از اقشار جامعه به یک امر عادی بدل شده ولی هضم شعار‌های سیاسی و قومیتی اصلاً آسان نیست.

در بازی تراکتور مقابل استقلال، هواداران تیم تبریزی این بار پا را از همه مرز‌ها بیرون گذاشتند و به تشویق کشوری دیگر پرداختند و عجیب‌تر اینکه علیه قومیت فارس و کوروش، فحاشی راه انداختند. قطعاً فیلم‌های ضبط شده این فحش‌ها، توهین‌ها و شعار‌های سیاسی و قومیتی تا به حال به دست مسئولان کمیته انضباطی و اخلاق رسیده، اما باید منتظر واکنش آن‌ها باشیم.

این احتمال وجود دارد بار دیگر تراکتوری‌ها محکوم به برگزاری بازی خانگی خود بدون حضور تماشاگران شوند زیرا ادامه این روند می‌تواند باعث شکاف شدید فرهنگی و عقیدتی بین مردم ایران شود. باید دید کمیته انضباطی در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5ryj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون نتیجه صحبت‌هایش را مقابل ماشین‌سازی دید/استقلال هنوز خیلی کار دارد