تاریخ انتشار: 1398/08/12 23:55
کد خبر: 82053

اختصاصی/ فولاد-پرسپولیس؛ بازی سخت قرمزها در اهواز/ جواد از کالدرون هم امتیاز می‌گیرد؟

تیم فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ نوزدهم فردا به مصاف پرسپولیس می‌رود.
اختصاصی/ فولاد-پرسپولیس؛ بازی سخت قرمزها در اهواز/ جواد از کالدرون هم امتیاز می‌گیرد؟

 تیم فولاد خوزستان که هفته پیش مقابل میزبان خود، تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید، فردا به دیدار پرسپولیسی می‌رود که این تیم هم مقابل تیم ماشین سازی در آزادی به نتیجه مشابه ۰-۰ رسید.

فولادی‌ها با سرمربی‌گری جواد نکونام پس از شکست در دیدار نخست، باختی در کارنامه خود ثبت نکردند و آرام آرام به جمع تیم‌های بالانشین جدول رسیدند.

 جالب اینکه هر دو تیم ۱۶ امتیاز کسب کرده‌اند و تنها پرسپولیس با تفاضل گل بهتر یک رده بالاتر از فولاد، در رده چهارم قرار دارد.

سرخپوشان تبریزی هنوز با کالدرون، سرمربی خود نتوانستند یک روند مثبت را طی کنند. یک بازی مقابل تیم قعر جدولی شاهین ۵ گل به ثمر می‌رسانند و مهاجمی که این فصل عملکرد ضعیفی داشته، هت تریک می‌کند، بازی دیگر از پس تیم میانه جدولی در خانه بر نمی‌آیند و نمی‌توانند گلی را از خط دروازه حریف عبور دهند.

حالا باید دید پرسپولیسی‌ها می‌توانند طلسم ۸ هفته شکست ناپذیری فولادی‌ها را بشکنند یا خیر. به نظر می‌آید قرمزپوشان کار آسانی در اهواز ندارند و دلیلش هم این است که با توجه به بازی‌های پرسپولیس، نمی‌توان تیم کالدرون را پیروز حتمی مسابقه دانست. از طرفی تیم اهوازی توانسته مدعیان لیگ یعنی سپاهان و استقلال را متوقف کند و شهر خودرو را هم در خانه‌اش شکست دهند. بنابراین هیچ بعید نیست در دیدار فردا پرسپولیس هم مقابل این تیم فولادی متوقف شود.

فولادی‌ها در صورت برد در این دیدار می‌توانند جای پرسپولیس را در رده چهارم بگیرند و حتی در صورت نبردن تیم‌های تراکتور و شهر خودرو تا رده دوم صعود کنند. همین اتفاق می‌تواند برای پرسپولیس رخ دهد. بنابراین اهمیت امتیازگیری در این دیدار مشخص است و قطعاً دو تیم به فکر غلبه بر دیگری هستند.

این دیدار فردا دوشنبه (۱۳ آبان) از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avb8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشنایی کامل با مادیبو مایگا گزینه مدنظر پرسپولیس