تاریخ انتشار: 1398/08/13 10:43
کد خبر: 82015

اشتباه بزرگی که در پرسپولیس یکی پس از دیگری تکرار می شود!

سال هاست پرسپولیس در خط حمله مهاجم خوب به خدمت نمی‌گیرد. اگر بخواهیم به اسامی آن‌ها اشاره کنیم بیش از یک تیم می‌شوند. از دی‌کارمو و بودیمیر گرفته تا جونیور.
اشتباه بزرگی که در پرسپولیس یکی پس از دیگری تکرار می شود!

گویی مهاجم بد به‌خدمت گرفتن برای تیم بدعت شده، اما دیگر تیم‌ها تا دلتان بخواهد در فاز تهاجمی بازیکن خوب به‌خدمت می‌گیرند. گاهی با قیمت‌های پایین‌تر. نمونه اش در سپاهان کی‌روش استنلی و در تراکتور فورچونه.

مهاجم خوب به‌خدمت گرفتن دیگر کار سختی نیست و دیگر هیچ بازیکن خارجی مثل هندوانه در بسته نیست. کافی است نگاهی به عملکرد فصل گذشته مهاجم بیندازید. از قبل پیش‌بینی می‌شد جونیور در خط حمله پرسپولیس کاری از پیش نبرد. به این دلیل که در تیم قبلی اش ۲ گل زده بود.

مهاجمی خارجی که در ذوب‌آهن بازی می‌کند کارآمد است؛ همچنین مهاجم فولاد. در برخی مقاطع اگر مربی هم دچار تشخیص در اشتباه شده باشگاه نباید این اشتباه را مرتکب شود. هر باشگاهی در اتاق فکر یک آدم داشته باشد و وظیفه این آدم مطالعه روی عملکرد فصل گذشته مهاجم باشد چنین بازیکنان بی‌کیفیتی جذب نمی‌شوند و هزاران دلار دولتی را هدر نمی‌دهند! قطعاً همه این‌ها به این خاطر است که خرج از کیسه مهمان است. چرا تراکتور بازیکن خارجی بد نمی‌گیرد و همه خارجی‌هایی که جذب می‌کند یکی از دیگری بهتر است؟ بازیکن خارجی خوب مشخص است همان‌طور که بازیکن خوب داخلی هم مشخص است. در گام نخست مهم‌ترین مسئله‌ای که در جذب بازیکن خارجی باید در اولویت قرار گیرد اینکه باید خیلی باکیفیت‌تر از بازیکنان داخلی باشد، چون دلار به پای او ریخته می‌شود. اشتباه بزرگ پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی که یکی پس از دیگری تکرار می‌شود در سایه قهرمانی‌های اخیر پنهان مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7wml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون از درخشش ستاره استقلالی حسرت خورد!