تاریخ انتشار: 1398/08/14 00:05
کد خبر: 81941

حرکت تدارکات فولاد جنجالی شد

باشگاه فولاد خوزستان با تدارکات این تیم که پیش از دیدار با پرسپولیس حرکت جنجالی انجام داد، برخورد کرد.
حرکت تدارکات فولاد جنجالی شد

فولاد خوزستان امشب دوازدهمین بازی رسمی خود در فولاد آرنا را برگزار کرد و سومین باخت خود در این ورزشگاه را برابر پرسپولیس متحمل شد ولی نکته جالب توجه در این بازی باز هم به طلسم یک دروازه استادیوم برمی‌گردد.

تیم فولاد فصل قبل ۶ بازی در استادیوم اختصاصی خود انجام داد و امشب نیز پنجمین مسابقه خود در ورزشگاه شهدای فولاد را برگزار کرد، اما با وجود شکست شاگردان جواد نکونام برابر پرسپولیس، همچنان دروازه شمالی این استادیوم به طرز عجیبی بسته ماند.

پرسپولیس که انگیزه زیادی برای جبران تساوی هفته گذشته برابر ماشین‌سازی، در بازی امشب مقابل فولاد داشت، با پنالتی دقایق ابتدایی مهدی ترابی موفق به شکست حریف خوزستانی خود شد ولی تلاش قرمزهای پایتخت برای زدن گل دوم در نیمه دوم ثمری نداشت تا دروازه شمالی استادیوم فولاد باز نشود.

فولاد پیش از دیدار امشب برابر پرسپولیس ۱۰ مسابقه در ورزشگاه فولاد آرنا انجام داده و در حالی که ۱۱ گل در این استادیوم دریافت کرده بود، تنها دو شکست داشت که امشب نیز سومین باخت را متحمل شد و یک بار دیگر دروازه‌اش را باز شده دید.

با احتساب گلی که امشب مهدی ترابی برابر فولاد زد، هر ۱۲ گلی که این تیم خوزستانی در استادیوم اختصاصی خود دریافت کرده، وارد دروازه جنوبی این تیم شده و در ۱۱ مسابقه برگزار شده فولاد در این ورزشگاه، آنها هیچ گلی از دروازه شمالی دریافت نکرده‌اند.

اما دقایقی قبل از شروع نخستین بازی هفته دهم لیگ برتر، یکی از اعضای تدارکات تیم فولاد به سمت دروازه جنوبی فولاد آرنا رفت و در زمان راه رفتن، مایعی را از داخل یک بطری آب روی خط دروازه ریخت که این حرکت او بازتاب زیادی را در رسانه‌های مجازی به همراه داشت و شایعه شد او قصد داشته به نوعی دروازه جنوبی را نیز مثل دروازه شمالی طلسم کند که البته حرکت او بی‌ثمر بود و گل ترابی به دروازه جنوبی زده شد!

البته در نیمه دوم این بازی، محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی دو شوت زمینی زدند که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد و یک شوت محکم مهدی شیری را هم شهاب گردان به کرنر فرستاد تا برای یازدهمین مسابقه متوالی دروازه شمالی استادیوم فولاد آرنا بسته بماند.

البته پس از پایان مسابقه فولاد و پرسپولیس، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه و جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان در اقدامی جالب توجه این تدارکات جنجالی را تا اطلاع ثانوی اخراج کردند تا با حرکت او برخورد کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q95x9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار دو تیم پارس جنوبی و فولاد خوزستان