تاریخ انتشار: 1398/08/14 02:02
کد خبر: 81927

سپاهان- تراکتور؛ قلعه نویی به دنبال تحمیل سومین شکست متوالی به دنیزلی

در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان به مصاف هم می روند
سپاهان- تراکتور؛ قلعه نویی به دنبال تحمیل سومین شکست متوالی به دنیزلی

یکی از مهم‌ترین بازی‌های حساس نیم‌فصل در اصفهان برگزار می‌شود. تراکتوری‌ها در دو دیدار اخیر برابر صنعت نفت آبادان و استقلال شکست را متحمل شدند و همین موضوع صدای مصطفی دنیزلی را در آورده است. سرمربی 70 ساله تراکتور به شاگردانش تذکر داده که برای خودشان و تریبون بازی نکنند. اگر چه مسئولان تراکتور بحث برکناری دنیزلی در صورت شکست مقابل سپاهان را رد کرده‌اند، اما با هزینه‌هایی که کرده‌اند، باید پاسخگوی هواداران‌شان باشند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز دو هفته اخیر مقابل سایپا و پارس جنوبی جم متوقف شده‌اند. قلعه‌نویی با وجود نتایج خوب در هفته‌های ابتدایی، این روزها درگیری‌های زیادی با کسانی دارد که علیه او روی سکوها شعار می‌دهند. او خوب می‌داند که سپاهان امسال برخلاف سال گذشته هزینه کرده و مدیران باشگاه از او انتظار نتایج بهتری دارند. قلعه‌نویی باید با دنیزلی رقابت کند که خاطرات جالبی از تقابل استقلال با تیم‌های تحت هدایت او دارد.

نبرد سپاهان و تراکتور یکی از دیدارهای کلاسیک لیگ نوزدهم است، دیداری که هر تیم برنده باشد، به صدر جدول خواهد رفت. در صورتی که بازی برنده نداشته باشد، بهترین خبر برای پرسپولیس خواهد بود که روز گذشته فولاد را در اهواز شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد. تساوی برای استقلال نیز می‌تواند نتیجه خوبی باشد، چرا که آبی‌پوشان در صورت پیروزی، فاصله‌شان را تیم صدر جدول به عدد 2 می‌رساند.

تیم فوتبال سپاهان با 19 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و تراکتور 17 امتیازی نیز دوم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jgjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ جدال دیدنی دنیزلی و قلعه نویی در صدرجدول/ ژنرال و مصطفی پاشا ول کن نیستند