تاریخ انتشار: 1398/08/14 19:10
کد خبر: 81842

محرومیت ستاره جوان پرسپولیس توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص سه تیم لیگ برتری صادر کرد.
محرومیت ستاره جوان پرسپولیس توسط کمیته انضباطی

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم برگزار و از سوی احسان حاج صفی تخلفاتی مبنی بر توهین به داور مسابقه رخ داد. وی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

مسابقه تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرشاد احمدزاده- بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل توهین و تهدید داور که منجر به اخراجش شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای در خصوص محرومیت قطعی و در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر می باشد)

همچنین با توجه به سابقه احمدزاده به ایشان تذکر داده می شود که چنانچه این رفتارها ادامه یابد با مجازاتهای شدیدتری روبه رو خواهدشد.

در دیدار تیم های نساجی مازندران و تراکتور از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف رخ داد. این تیم به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. ( این رای قابل تجدید نظر است)

به تیم نساجی مازندران تذکر جدید داده می شود که با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم در بازیهای خانگی در هفته های 2، 3، 6 و 7 و جام حذفی ، چنانچه در بازی بعدی این تخلفات به هر نحو تکرار شود، مستوجب محرومیت از حضور در بازیهای خانگی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro6bb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دو بازیکنی که احتمالا از پرسپولیس جدا شوند