تاریخ انتشار: 1398/08/18 10:58
کد خبر: 81502

شاهین چند بازیکن خوب نیاز دارد/تغییر مربی دردی دوا نمی‌کند!

بوشهر - تیم فوتبال شاهین بوشهر وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد و در حالی که بیش از هر چیزی به تزریق بازیکن نیاز دارد، مدیران باشگاه برای این تیم مربی جدید آورده‌اند.
شاهین چند بازیکن خوب نیاز دارد/تغییر مربی دردی دوا نمی‌کند!

شاهین شهرداری بوشهر پس از غیبت چند ساله در لیگ برتر فوتبال امسال بار دیگر مجوز حضور در لیگ برتر را گرفت تا موجی از شادی و خوشحالی در بین فوتبال‌دوستان بوشهری ایجاد شود.

این خوشحالی هواداران و دوست‌داران فوتبال بوشهر دوام چندانی نداشت و نتایج ناامیدکننده شاهین در لیگ برتر و بازی‌های ضعیف این تیم باعث شد تا هواداران و علاقمندان فوتبال از این تیم ناامید شوند.

در حالی که عبدالله ویسی سرمربی شاهین بوشهر وعده داده بود که وضعیت تیم بهتر می‌شود و هواداران نگران نباشند، تیم هر هفته بدتر از هفته قبل نتیجه می‌گرفت و عبدالله ویسی تیم را ترک کرد و از این تیم رفت.

به دنبال کناره‌گیری ویسی و موافقت هیئت‌مدیره با عدم حضور وی، مهرداد کریمیان که کمک ویسی بود، سرمربی موقت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر شد و او هم ابراز امیدواری کرد که تیم وضعیت بهتری پیدا کند ولی تاکنون اینگونه نشده است.

شاهین بوشهر از ۱۰ مسابقه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هشت باخت و دو تساوی به دست آورده است که عملکردی «تقریبا هیچ» محسوب می‌شود یعنی از ۳۰ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کرده است و فقط شش درصد امتیازات را در کیسه دارد.

نگاهی به بازی‌های شاهین بوشهر نشان می‌دهد که مشکل شاهین از سرمربی نبوده است که اینگونه شاهد تغییرات مربی در این تیم باشیم بلکه شاهین پر و بالی برای پرواز ندارد و بازیکنان این تیم توان لازم برای لیگ برتر را ندارند.

تغییر مربی دردی دوا نمی‌کند

در این شرایط باز هم مدیران باشگاه در فکر تغییر مربی تیم هستند و یک مربی کروات را جایگزین مهرداد کریمیان مربی باانگیره و جوان بوشهری و بومی در تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهند کرد.

طبق اعلام سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، با مذاکرات انجام شده توافق نهایی با میشو کریستیچوویچ سرمربی جدید تیم حاصل شده و تا روز دوشنبه وارد بوشهر خواهد شد و از روز سه‌شنبه تمرینات تیم زیر نظر سرمربی جدید آغاز خواهد شد.

سوال اینجاست که این مربی بدون داشتن بازیکنان توانمند چه کاری برای احیای تیم شاهین بوشهر خواهد کرد؟ بدیهی است که تا زمانی که شاهین بوشهر تقویت نشود، نمی‌توان امیدی به این تیم داشت.

مربی شاهین بوشهر پس از تساوی این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: باید تکلیف تیم مشخص شود و یا با این کادر کار کنند و یا اینکه مربی جدید برای تیم بیاورند که حالا خبر می‌رسد مربی جدیدی در راه است.

شاهین چند بازیکن خوب نیاز دارد

مهرداد کریمیان با بیان اینکه شاهین بوشهر برای لیگ برتر بسته نشده است، اظهار داشت: من دخالتی در گرفتن بازیکنان تیم نداشته‌ایم و متاسفانه باشگاه ما کمیته جذب بازیکنان نداشته است و نتوانستیم تیم باکیفیتی را برای لیگ برتر ببندیم.

وی با اشاره به اینکه شاهین به چند بازیکن جدید باکیفیت نیاز دارد، اضافه کرد: قطعا باید مهره هایی به این تیم اضافه شود و حتما باید چهار یا پنج بازیکن تاثیرگذار و شاید هم بیشتر جذب شود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: سه تا جای خالی داریم و تا نیم فصل می توانیم بازیکنانی که استفاده نشده اند و یا کم کار کرده اند را خارج کنیم و بازیکن جدید بگیریم.

به گفته سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، با توجه به خالی بودن لیست تیم، جذب دو بازیکن جدید تا قبل از نیم فصل در دستور کار قرار دارد که با تصمیم کادر فنی جدید این کار عملی خواهد شد.

در حالی که تامین هزینه‌ها یکی از مهمترین وظایف هیئت مدیره باشگاه است و باید مدیریت مناسبی نیز بر هزینه‌کردها صورت گیرد، در این شرایط گرفتن بازیکن جدید و توانمند می‌توانست کمک بیشتری برای تقویت شاهین بوشهر باشد.

حالا باید هزینه‌های زیادی برای حضور سرمربی جدید در تیم صورت گیرد و شاید اعتبارات کمتری برای گرفتن بازیکن جدید در این تیم باقی بماند.

امیدواریم که همه تصمیمات در باشگاه شاهین، فوتبالی باشد و اقدامات با نگاه فنی ضورت گیرد و حاصل این اتفاقات موفقیت شاهین در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zywe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری از حضور میشو در تمرینات شاهین نیست!