تاریخ انتشار: 1398/08/18 12:32
کد خبر: 81489

آذری: همه چیز را به جان میخرم،اشکال ندارد!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:در این مدت من و خانواده ام همه جور فحش شنیدم، اشکالی ندارد من همه چیز را به جان می‌خرم ولی نمی‌گذارم روسها از ما مفت بازیکن بدزدند.
آذری: همه چیز را به جان میخرم،اشکال ندارد!

سعید آذری در خصوص اینکه حمایت از جواد نکونام تا کجا ادامه پیدا می‌کند و اینکه آیا هیات مدیره این باشگاه وی را تحت فشار نمی‌گذارند گفت: وقتی بر مستند مدیریت یک سازمان قرار می‌گیرید یعنی تمام مسئولیت‌ها را قبول کردید. نمی‌شود گفت تیمی که بسته شده کار من نبوده است و طبیعتا یک مدیر باید همه جوانب کار را در نظر گرفته باشد که مسئولیت قبول کرده باشد.

وی افزود: زمانی که از ذوب‌آهن جدا شدم  در یک مصاحبه‌ اعلام کردم یک باشگاه پرطرفدار شهرستانی  با من صحبت کرده است. هفته گذشته که با پرسپولیس بازی کردیم 25 هزار نفر در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و من وقتی این جمعیت را دیدم متوجه شدم که برداشتم از تیم پرطرفدار اشتباه نبود. طرفداران فولاد تازه تیم، مربی و مدیریت باشگاه را پذیرفته‌اند و می‌دانند فولاد مجددا به جاده موفقیت برمی‌گردد. آنها به فلسفه حمایت من اعتقاد پیدا کرده اند و به من احترام گذاشتند. حتما می‌دانید ابداع کننده حمایت از مربیان در ایران خودم بودم چون من از سال 70 تا 83 مربیگری کرده‌ام.اصول مربیگری در همه رشته‌ها وجود دارد.

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: یکی از قهرمانان المپیک در رشته واترپلو از دوستان صمیمی گواردیولا است و همیشه این مربی آن قهرمان واترپلو را می‌برد که با بازیکنان تیم‌هایش صحبت کند. درست است که من در وزنه برداری مربیگری کرده‌ام ولی فلسفه حمایتی فرقی ندارد. اگر تند تند مربی عوض کنیم توهین به فلسفه خودتان است. مربی عوض کردن صرفا مسائل فنی نیست. اولین ضرر عوض کردن مربیان هزینه‌های مالی است که روی دست باشگاه‌ می‌ماند. این هزینه از جیب بیت المال و کارخانه‌ها می‌رود.

وی تصریح کرد: شما باید به مربی فرصت کافی را بدهید مگر اینکه قدرت شما نرسد. مثل اتفاقی که برای امید نمازی افتاد چون من او را با مطالعه کامل به ایران آوردم. علم خوبی هم داشت ولی قبل از نیم فصل هرچقدر تلاش کردم هیات مدیره و مدیران کارخانه را متقاعد کنم که او بماند ولی متاسفانه نشد اما  با گل‌محمدی، قلعه‌نویی و منصوریان همین فلسفه را ادامه دادم که از مربیانم حمایت کنم.مطمئن باشید فولاد طی برنامه 2-3 ساله می‌تواند به سمت سکوهای بین المللی گام بردارد.

آذری با اشاره به کیفیت خوب ورزشگاه شهدای فولاد گفت: حتی برای ایجاد وفاق ملی سرمربی تیم ملی می‌تواند از ورزشگاه‌های مختلف دیدن کند و بازی ها را در شهرهای مختلف برگزار کنیم، همین مساله باعث می‌شود یکسری حرف و حدیث‌ها در مورد شعارهای برخی ورزشگاه‌ها برچیده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شایعاتی که مبنی بر مشکل شخصی وی با رضا شکاری مطرح شده است گفت: اینگونه قضاوت کردن ساده انگاری است. اگر یک حقوقدان ورزشی دقت می‌کرد می‌دید که فیفا رای روبین کازان را ریجکت کرده است.شکایت ذوب‌آهن در مقابل شکاری را به شکلی تلقی کرده بود که حق دفاع مجدد داده نمی‌شود. اما باشگاه ذوب‌آهن 10 روز فرصت داشته که اعتراض جدیدش را ارسال کند. من که پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از روبین کازان را دنبال کردم به شکاری کاری نداشتم. عزیزان باشگاه تراکتور اگر فکر می‌کنند مشکلی برای این تیم ایجاد نمی‌شود از شکاری استفاده کنند. من مشکلی با شکاری ندارم اما در این مدت  من و خانواده ام همه جور فحش شنیدم، اشکالی ندارد من همه چیز را به جان می‌خرم ولی نمی‌گذارم روسها از ما مفت بازیکن بدزدند.من بارها با شکاری، پدرش و شخصی که وی را در این معرکه انداخت صحبت کردم ولی به جای هدایت او گفتند آذری نمی‌خواست وی به روبین کازان برود تا شکاری به اسپانیا برود. اصلا سوال من این است فوتبال اسپانیا سطحش بالاتر است یا روسیه؟

وی تصریح کرد: اشکالی ندارد، اجازه بدهدی به خانواده من فحش بدهند ولی من تا آخر این پرونده را دنبال می‌کنم. متاسفانه یک مدینه فاضله برای شکاری درست کردند ولی رفت و دید که از این خبرها نیست. اصلا چرا شکاری برگشته است؟ اشکالی ندارد من فحش می‌خورم ولی پای این راه را می‌رم. به جای فحاشی به من به روسها توهین کنید. شما باید به این رای، ملی نگاه کنید نه شخصی.

آذری که با رادیو جوان صحبت می‌کرد در خصوص مشکلاتی که در مورد تدارکاتچی فولاد قبل از بازی با پرسپولیس به وجود آمد گفت: روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه تشکیل می‌شود. اولین اقدام ما هم تعلیق این شخص بود. این تصمیم را گرفتیم که نشان بدهیم این کار ربطی به باشگاه و نکونام نداشته است. ما از این رفتارها زیاد دیده‌ایم. من اجازه نمی‌دهم در باشگاهی که کار می‌کنم خرافه پرستی ایجاد شود.چرا این کارها جایگاهی در فوتبال بین المللی دنیا وجود نداشته است.اگر این شخص تحریک شده باید این موضوع را بگوید. او با حیثیت سرمربی و باشگاه ما بازی کرده است. امیدوارم این کار برنامه ریزی شده نباشد ولی شایعاتی قبل از بازی ما با نساجی مطرح شده که تمام شکست‌های فولاد در این دروازه ای بوده که مایع را روی خط آن ریخته است. شما دیدی  که این کارها اثر نداشت و ما در همان بازی در همان دروازه گل خوردیم.اینها خرافه پرستی است.

وی در خصوص پرتاب بطری به سمت بازیکنان پرسپولیس گفت:قطعا مقامات قضایی باید در ین زمینه پاسخ بدهند که چرا بطری به سر بازیکن خودتان یا حریف می‌زنید.من به شما قول می‌دهم هواداران با فرهنگ خوزستان همین قضایا را در بین خودشان اصلاح خواهند کرد. دیدی که قانون 90 به 10 برای اولین بار اجرا شد که جا دارد از هواداران هر دو تیم تشکر کنیم.با توجه به سبقه بازی داماش و پرسپولیس در سال قبل همه نگران تکرار آن داستان بودند که خدا را شکر با همکاری دستگاه‌های مختلف این اتفاق نیفتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q98gp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدیر عامل فولاد: فصل آینده هیچ بازیکنی حق خروج از فولاد را ندارد

سعید آذری: در آستانه پیروزی بر روس‌ها هستیم