تاریخ انتشار: 1398/08/19 10:38
کد خبر: 81388

هافبک پرسپولیس دچار افت شده است؟

هافبک عراقی پرسپولیس که در مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته، در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
هافبک پرسپولیس دچار افت شده است؟

بشار رسن  که بعد از سفر به همراه تیم ملی کشورش به کامبوج با تأخیر طولانی و عجیب به بهانه تعویض پاسپورتش به ایران بازگشت در تمرینات اخیر پرسپولیس از آمادگی آرمانی به دور نشان داده، دیگر نه خبری از آن دریبل‌های تماشایی است و نه پاس‌های تکنیکی و بیرون پا و به نظر می‌رسد او دچار افت مشهودی شده باشد.

بشار رسن در بازی اخیر تیمش برابر فولاد خوزستان هم روی نیمکت نشست. با توجه به عملکرد اخیر شماره ۵ بعید می‌دانیم بشار رسن در دیدار بعدی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان (اول آذرماه) هم بتواند راهی به ترکیب اصلی پیدا کند. به نظر هم می‌رسد بار دیگر کالدرون به همان ترکیب خط میانی بازی با فولاد اعتماد کند که نمایش خوبی به اجرا گذاشت. البته یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی بود بشار رسن بعد از جراحی کتف خودش دچار افت و نزول شده است.

بشار رسن ۲۴ اردیبهشت ماه گذشته کتف مصدوم خود را به وسیله لیزر و بدون استفاده از تیغ جراحی عمل کرد. آن زمان پزشک تیم پرسپولیس گفت مدت زمان دوری رسن از میادین فوتبالی حدود سه ماه خواهد بود. این بازیکن با وجود همین شرایط توسط کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق دعوت شد و در حال حاضر هم برای بازی حساس مقابل ایران در کشورش به سرمی‌برد، اما هنوز با آن آمادگی بالایی که از او سراغ داریم، فاصله آشکاری دارد.

بشار به همراه کمال کامیابی‌نیا دومین بازیکنی است که کتف مصدوم خودش را به تیغ جراحان سپرده است. در مورد کامیابی‌نیا گفته می‌شود از بازی با نفت مسجدسلیمان می‌تواند تیمش را همراهی کند. البته با صلاحدید گابریل کالدرون!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p87w6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تکذیب جدایی این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس+عکس