تاریخ انتشار: 1398/08/19 13:17
کد خبر: 81370

زردپوشان اصفهانی در انتظار بازی دوستانه

4 بازیکن مصدوم سپاهان به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده‌اند و مهاجم برزیلی زردپوشان نیز به احتمال زیاد در انتهای هفته جاری به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.
زردپوشان اصفهانی در انتظار بازی دوستانه

تیم سپاهان اصفهان تمرینات خودش را از روز گذشته آغاز کرد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی برنامه‌های تیمی را برای بازی هفته یازدهم مقابل تیم صنعت نفت آبادان پشت سر می‌گذارند.

مسئولان تیم سپاهان در تلاش هستند تا با توجه به این تعطیلات یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری را در برنامه زردپوشان اصفهان قرار دهند که این بازی به احتمال زیاد آخر هفته جاری یا در ابتدای هفته آینده برگزار خواهد شد.

ولادیمیر کومان ، علیرضا نبی‌زاده، محمد ایران‌پوریان و محسن مسلمان 4 بازیکن مصدوم سپاهان بودند که با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی از روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شدند. کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان که در بازی هفته دهم مقابل تیم تراکتور دچار مصدومیت شده بود اکنون مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانی است و کادر پزشکی سپاهان در تلاش هستند تا او به آمادگی لازم برای بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان دست پیدا کند.

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان ضمن تأیید این خبر در خصوص زمان بازگشت این مهاجم برزیلی به تمرینات گروهی اعلام کرد، که او در انتهای هفته جاری به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzkam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این حرکت قلعه‌نویی از چشم دوربین‌ها دور ماند+عکس