تاریخ انتشار: 1398/08/23 10:51
کد خبر: 80950

پیشنهاد وسوسه کننده انصاری فرد به مدیر برنامه جونیور

مدیر عامل پرسپولیس از مدیر برنامه‌های جونیور خواسته به هر شکل ممکن رضایت این مهاجم را برای جدایی زودهنگام و فسخ قرارداد جلب کند.
پیشنهاد وسوسه کننده انصاری فرد به مدیر برنامه جونیور

جونیور براندائو راضی شده با دریافت حقوق ماهانه از پرسپولیس جدا شود. همچنین همچنین گفته می شود تا آخر هفته توافق نهایی برای فسخ قرارداد با مهاجم برزیلی حاصل خواهد شد. البته این توافق به این راحتی هم نیست. باشگاه پرسپولیس برای یک فصل بازی قراردادی ۵۰۰ هزار یورویی با جونیور منعقد کرده و از این قرارداد مبلغ ۱۵۰ هزار یورو نیز اول فصل به این برزیلی و مدیر برنامه‌هایش پرداخت شده است! حالا چنانچه باشگاه پرسپولیس بخواهد رضایت این بازیکن را جلب کند باید مبلغ سنگینی هزینه کند.

در همین ارتباط خبردار شدیم مدیران باشگاه پرسپولیس ترفند جالبی به کار برده‌اند. شنیدیم مدیر عامل پرسپولیس از مدیر برنامه‌های جونیور خواسته به هر شکل ممکن رضایت این مهاجم را برای جدایی زودهنگام و فسخ قرارداد جلب کند و در ازای آن ترانسفر یک بازیکن تاپ و کلیدی این تیم را برعهده بگیرد! گویا محمدحسن انصاری‌فرد به طرف گفته این بازیکن تاپ پرسپولیس پیشنهاد خوبی از کشور چین دارد و اگر این مدیر برنامه بتواند قرارداد جونیور را فسخ کند آنگاه ترانسفر آن بازیکن ایرانی به شرق آسیا را به او خواهد سپرد. این وعده باعث شده مدیر برنامه‌های جونیور وسوسه شود تا قرارداد این مهاجم گل‌نزن را فسخ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zoxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل پرسپولیس:فقط کالدرون می داند چه کسی جدا می شود