تاریخ انتشار: 1398/08/27 17:50
کد خبر: 80605

یک هفته است فتحی در دسترس نیست / چک بی محل استقلال را برگشت زدیم

ماجرای مطالبات مربوط به انتقال داریوش شجاعیان از ماشین سازی به استقلال با پاس نشدن چک باشگاه استقلال تبدیل به یک موضوع بغرنج شده است.
یک هفته است فتحی در دسترس نیست / چک بی محل استقلال را برگشت زدیم

یک هفته از تاریخ چک 200 میلیونی که باشگاه استقلال در رابطه با انتقال داریوش شجاعیان به ماشین سازی می گذرد و هنوز این چک وصول نشده است. هوشنگ نصیرزاده که پیش از این گفته بود تا روز شنبه(گذشته) به استقلالی ها برای پاس شدن این چک فرصت می دهد در این رابطه گفت:" استقلالی ها به ما چکی به مبلغ دویست میلیون تومان دادند و به اعتبار آن مجوز حرفه ای گرفتند."

او افزود:" بعد از یک هفته که از تاریخ این چک می گذرد هنوز اتفاقی نیفتاده و ما این چک را امروز برگشت زدیم. من در این مدت با میرشاد ماجدی و کامران منزوی صحبت کردم اما طبق معمول امکان دسترسی به مدیرعامل استقلال وجود ندارد."

مدیرعامل ماشین سازی در ادامه گفت:" جالب است که در این چند روز هرچه به باشگاه زنگ می زنیم ابراز بی اطلاعی کرده و می گویند که به دلیل برف یا مسایل دیگر مسئولان سر کار نیامده اند. در واقع هفت روز است نتوانستیم با این باشگاه ارتباط برقرار کنیم."

نصیرزاده در رابطه با اقدمات بعدی این باشگاه هم گفت:" هواداران استقلال بدانند که ما امروز به رئیس فدراسیون و معاون وزیر ورزش نامه زدیم. درصورتی که از سوی فدراسیون و وزارت ورزش هم کاری انجام نشده و این مبلغ تامین نشود آن وقت ما با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه خواهیم کرد؛ هواداران استقلال ما را مقصر ندادند. این یک هشدار جدی به مسئولان این باشگاه است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avnbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره استقلال زیر تیغ جراحی می رود؟

حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی؛