تاریخ انتشار: 1398/08/27 18:13
کد خبر: 80602

زمان تمدید قرارداد شیری با پرسپولیس مشخص نیست / واریز به حساب سرخپوشان تا آخر هفته

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم پرداخت خواهد شد.
زمان تمدید قرارداد شیری با پرسپولیس مشخص نیست / واریز به حساب سرخپوشان تا آخر هفته

حسین قدوسی در خصوص بازیکنان پرسپولیس گفت: در روزهایی که باشگاه شرایط مالی سختی دارد و بخشی از پول‌های این فصل در فصل گذشته هزینه شده، اما آقای انصاری‌فرد با تلاش‌هایی که انجام داد موفق شد از چند اسپانسر دریافتی‌هایی داشته باشد تا بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در این زمینه مبلغی تهیه شده که تا آخر هفته و پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان این پول به بازیکنان پرداخت خواهد شد تا آنها با روحیه و شرایط بهتری به مصاف حریف خود بروند. صبر و تحمل بازیکنان و مربیان پرسپولیس قابل تقدیر است. برخی از بازیکنان از فصل گذشته هم طلب دارند، اما بدون کوچکترین مسئله‌ای برای خوشحالی هواداران کار می‌کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه تمدید قرارداد مهدی شیری با پرسپولیس که گفته می‌شود امروز انجام خواهد شد، تصریح کرد: امروز هیچ تمدید قراردادی صورت نمی‌گیرد، بلکه قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود، اما این جلسه امروز نیست. قرار است در روزی این جلسه برگزار شود که تداخل زمانی با تمرین نداشته باشد، اما از سوی هر دو طرف تمایل برای تمدید این قرارداد وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zje6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیشتر از هرکسی به موفقیت پرسپولیس فکر می کنم / سیدجلال حسینی از نوابغ فوتبال ماست