تاریخ انتشار: 1398/09/04 20:45
کد خبر: 80103

بادامکی: استقلالی ها مستحق برد نبودند

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال را ۹۵ دقیقه تحت فشار قرار دادیم و این تیم مستحق کسب سه امتیاز نبود.

 حسن بادامکی پس از شکست 2 بر یک تیم نساجی مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که محمد عباس‌زاده در دقیقه 60 به بعد خسته بود و چرا او را تعویض نکردید؟، گفت: عباس‌زاده یکی از بهترین بازیکنان ما بود و نمی‌دانم چرا شما این حرف را می‌زنید. تمام جریان بازی در اختیار نساجی بود و عباس‌زاده تا دقیقه 90 تلاش کرد و جنگید. نمی‌دانم کجا را می‌گویید؟ شما به ما بگویید کدام تیم از اول فصل استقلال را اینقدر تحت فشار قرار داده است؟

وی ادامه داد: سه موقعیت خوب ما در نیمه اول تبدیل به گل نشد. مگر گلی که استقلال زد موقعیت بود؟ شما ببینید توپ چطور وارد دروازه شد. استقلال را 95 دقیقه تحت فشار قرار دادیم. هیچ تیمی هم انقدر این تیم را تحت فشار را قرار نداده است. اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می شد الان با اختلاف 2 گل این تیم را شکست داده بودیم. فرق استقلال با سایر تیم‌ها در همین توپ‌ها است. آن هم به خاطر بازیکنان با تجربه‌ای که دارد. فرق ما با استقلال این بود،‌ وگرنه بازی برتر و فوتبال برتر را ما انجام دادیم. این اتفاقات اجازه نداد ما برنده باشیم. بچه‌ها از جان خودشان مایه گذاشتند و به تک تک آنها احترام می‌گذاریم. حریف بازی را برد و تبریک می‌گویم با تمام احترامی که برای استقلال و کادرفنی این تیم قائلم مستحق این برد نبودند و حتی ما نباید بازی را مساوی می‌کردیم.

بادامکی در واکنش به این پرسش که استراماچونی گفته است موقعیت‌های زیادی داشته‌اند و تا چه زمانی قرار است موقعیت‌های نساجی تبدیل به گل نشود؟ عنوان کرد: با تمام احترامی که برای استراماچونی قائلم، اما قطعاً او بازی با نفت آبادان را می‌گوید! این مشکل که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود را باید برطرف کنیم. هر بازی چند توپ را تبدیل به گل نمی‌کنیم. این هم به خاطر بار روانی است که از بیرون به تیم وارد می‌شود مخصوصاً امروز که مهاجری را هم روی نیمکت نداشتیم. حضور او به ما خیلی کمک می‌کرد. هر چقدر هم تلاش کرد پزشک به او اجازه نداد به استادیوم بیاید. بودن مهاجری حتما کمک می‌کرد.

مربی تیم نساجی در مورد اینکه برخی از هواداران به بازیکنان نساجی اعتماد لازم را ندارند و احساس می‌کنند این بازیکنان در نیم‌فصل یا پایان فصل راهی تیم دیگری خواهند شد، گفت: من به احساس هواداران احترام می‌گذارم. آنها از زمانی که ما به این شهر آمده‌ایم به ما احترام گذاشته‌اند. واقعا از آن‌ها تشکر و عذرخواهی می‌کنم بابت این اتفاقات،‌ اما اینکه کسی کم‌کاری کند را نمی‌پذیرم، چون در تیم ما چنین چیزی نیست. ان‌شاالله بتوانیم این روند را تغییر دهیم تا این ذهنیت هم عوض شود.

«در شش هفته گذشته نساجی فقط یک گل زده و هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس برود، با این روند نتایج نساجی را تا پایان نیم‌فصل چطور پیش‌بینی می‌کنید؟» بادامکی در پاسخ به این سوال گفت: من از شما یک سوال دارم،‌ امروز خوب بودیم یا بد؟ درست است به خوب بودن امتیاز نمی‌دهند،‌ قرار نیست این اتفاقات ادامه پیدا کند. بازی‌های ما سخت است اما تلا‌ش‌مان 100 برابر خواهد شد تا امتیاز بگیریم. قطعا این مشکل را با مهاجری برطرف خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه در نیمه اول تیم نساجی بیشتر رو به سانتر از جناحین آورده بود،‌ گفت: تیم حریف بالاخره در بین نیمه ما را آنالیز می‌کند. اینطور نیست که آنها بشینند و ما را نگاه کنند. شما دیدید یزدانی هم از جناح چپ به راست بردند و راه ما را بستند اما از راه دیگر به گل رسیدیم. ضمن اینکه عباس‌زاده هم بسیار خوب ضربه سر می‌زند و هیچ یک از بازیکنان استقلال جهش او را ندارند!

مربی تیم نساجی درباره اینکه اغلب در بازی های مازندران فضای بیشتری در اختیار هوادارن تیم میهمان قرار می‌گیرد، گفت: باید یگان ویژه، و ناظر بازی این موضوع را کنترل کنند. بالاخره میزبان باید از امتیاز میزبانی خودش استفاده کند. این کم لطفی آقایان بوده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jk8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدافع استقلال به درگیری‌اش با یکی از مربیان تیم امید