تاریخ انتشار: 1398/09/05 12:59
کد خبر: 80031

علیپور بدنبال اثبات توانایی های خود به کالدرون

کالدرون بی‌محابا به شاگردانش حمله می‌کند و اینبار تیغ انتقاداتش متوجه علی علیپور شده است.
علیپور بدنبال اثبات توانایی های خود به کالدرون

شاید عملکرد آماری و حتی کیفی علی علیپور تا به اینجای فصل به جز بازی با شاهین بوشهر که با هت تریک او به پایان رسید، جای دفاعی نداشته باشد اما این مهاجم طی دو فصل اخیر امضای خود را پای بیشتر موفقیت‌های تیم ثبت کرده است.

آقای گل فصل هفدهم فوتبال ایران و برترین گلزن سرخپوشان در لیگ هجدهم، در آخرین بازی فصل و در جام حذفی مقابل داماش گیلان نیز با تک گل خود این تیم را به قهرمانی رساند و البته فصل جدید برای او چندان موفقیت آمیز پیش نرفته است. در این میان خیلی از کارشناسان سبک و تاکتیک بازی مدنظر کالدرون را در ناکامی مهاجمان این تیم بی تاثیر نمی‌دانند و علیپور در میان فرصت‌هایی که از دست داده، شاید کمتر از گذشته در موقعیت گلزنی به عنوان مهاجم هدف سرخ‌ها قرار گرفته است.

علیپور اما اکنون بعد از صحبت‌های سرمربی تیمش در نشست خبری روز گذشته و پیش از بازی با نفت آبادان از انگیزه زیادی برخوردار است تا توانایی خود را به اثبات برساند و موضوع مهم تقابل او با تیم مورد علاقه‌اش است. صنعت نفت آبادان طی فصول اخیر بیشترین ضربه را از مهاجم شماره 70 سرخپوشان متحمل شده و تاکنون شش گل از علیپور دریافت کرده است. علیپور اکنون امیدوار است در این تقابل بار دیگر موفق شود شانس مناسبی برای گلزنی و پایان دادن به ناکامی‌هایش شکل دهد و بتواند توانایی خود را برابر کالدرون به اثبات برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6agm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون دست بردار علیپور نیست ؛ تشر دوباره سرمربی پرسپولیس به آقای گل