تاریخ انتشار: 1398/09/05 20:03
کد خبر: 80000

ستاره پرسپولیس سوژه هم تیمی اش شد! + عکس

مهدی ترابی که پیش از این با شادی گل خود خبرساز شده بود، اینبار سوژه هم تیمی اش شد.

در شرایطی که نیمه اول دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در مرحله یک هشتم جام حذفی با تساوی بدون گل خاتمه یافت، شاگردان گابریل کالدرون در نیمه دوم فشار بیشتری روی دروازه حریف آوردند و روی یکی از این حملات با شوت از پشت محوطه جریمه مهدی ترابی به گل دست یافتند.

ترابی که در این فصل در نقش ستاره اول این تیم ظاهر شده، اینبار هم در جام حذفی به داد سرخپوشان تا به این لحظه رسیده تا آنها امیدوار به عبور از شاگردان دراگان اسکوچیچ و نفت آبادان شوند. نکته جالب توجه به گلی که مهدی ترابی به ثمر رسانده، انتظار برای نوع شادی گل این بازیکن بود. هافبک ملی پوش پرسپولیس که پیش از این با یکی از شادی  گل هایش خبرساز شده بود و زیر پیراهنی خود را بعد از گلزنی با شعاری در رابطه با تبعیت از رهبری به نمایش گذاشته بود و با واکنش های جالبی در فضای رسانه و مجازی مواجه شده بود، اینبار بعد از گلزنی در حلقه شادی هم تیمی هایش گرفتار آمد. در این میان محمد انصاری، مدافع چپ پرسپولیس به سمت او رفت و قصد داشت اینبار او با بالا بردن پیراهن این بازیکن، زیر پیراهنی او را به نمایش بگذارد که البته در نهایت مشخص شد که ترابی اینبار چیزی زیر پیراهن خود ننوشته است.

ترابی بعد از اینکه از حلقه شادی هم تیمی هایش خارج شد، به سمت جایگاه ویژه رفت و در حالی که مشخص نبود نیت او چه شخصی است، بوسه اش را روانه سکوی جایگاه ویژه کرد و برای او قلب فرستاد!

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zlyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی فوتبال / صعود تراکتور به مرحله یک چهارم نهایی در ماراتن پنالتی‌ها