تاریخ انتشار: 1398/09/05 21:28
کد خبر: 79989

رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی‌آید

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فکر نکنم دیگر چنین پرسپولیسی گیر نفت آبادان بیفتد.
رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی‌آید

بختیار رحمانی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبول دارم ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم ولی در این هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. فکر نکنم دیگر چنین پرسپولیسی گیر نفت آبادان بیفتد.

وی افزود: هیچ تیمی شرایطی بدتر از نفت آبادان ندارد. کلا همه چیز در اینجا بد است. ما فقط خودمان هستیم و بس. اینجا بد است که برخی چیزها را بگویم، ولی وقتی یک تیم 5 روز تمرین نمی‌کند و بازیکنان 10 روز 10 روز می‌آیند و می‌روند، نمی‌شود انتظار موفقیت داشت.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اینکه آیا اسکوچیچ در رختکن خداحافظی کرده است، گفت: نه این اتفاق نیفتاد. اما به هر حال یک مربی خارجی است و زحمت می‌کشد. همه ما گفتیم اول باشگاه پول اسکوچیچ را بدهد و بعد پول ما را بدهند، اما تا امروز اتفاقی نیفتاده است.

خبرنگاری گفت آیا پرسپولیس اینقدر ضعیف است که شما مدعی شدید دیگر چنین پرسپولیسی به مصاف شما نمی‌آید که رحمانی پاسخ داد: من نگفتم پرسپولیس ضعیف است ولی به خدا قسم در این چند سال چنین تیمی ندیده بودم. آنها بازی قبل را باخته‌اند و امروز هم تحت فشار قرار گرفتند. ما شرایط روحی و تمرینی خوبی نداشته‌ایم و متاسفانه همه بازی‌های سخت ما پشت هم انجام می‌شود. خوب شد بازی با سپاهان لغو شد و خودتان بهتر می‌دانید اصفهانی‌ها چه تیمی دارند. دستشان درد نکند که این همه هزینه تیمشان می‌کنند.

رحمانی در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه فقط یک بار مبلغ ناچیزی به عنوان پاداش داده است، گفت: ما اینقدر در این باره گفتیم خسته شدیم. اگر آن را هم نمی‌دادند، خودم همان پاداش را به بچه‌ها می‌دادم چون اصلا چیزی نبود. من چندین بار است که می‌گویم عیسی‌زاده در حال تلاش برای نفت آبادان است، ولی اگر از او حمایت نکنند فایده‌ای ندارد.

وی در پایان گفت: بعضی از بازیکنان از نیم فصل دوم سال گذشته هنوز پول نگرفته‌اند و امیدوارم حداقل مطالبات امسال را بدهند. امیدوارم حداقل در بازی آینده نتیجه خوبی بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9ym8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره با برانکو و حمایت مصلحتی از کالدرون
سیاست این روزهای پرسپولیس