تاریخ انتشار: 1398/09/06 12:40
کد خبر: 79944

محبی؛جوانی که ستاره ها را نیمکت نشین می کند

مهاجم و وینگر 21 ساله تیم سپاهان تا این زمان از مسابقات پدیده فوتبال ایران بوده است؛ او روز گذشته و در بازی مرحله یک هشتم جام حذفی برای سپاهان گلزنی و نقش مهمی در صعود تیمش ایفا کرد.
محبی؛جوانی که ستاره ها را نیمکت نشین می کند

محمدمحبی با عملکرد بسیار خوبش در رقابت های لیگ برتر خیلی زود تبدیل به مهره های اصلی تیم ملی ایران شد آن هم در پستی که شاخص ترین بازیکنان آسیا در تیم ایران حضور دارند. درخشش محبی به حدی بود که مارک ویلموتس قید بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی را زد.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم سپاهان از فصل گذشته که این مهاجم جوان در شاهین بوشهر بازی می کرد او را زیر نظر گرفت و در پایان فصل هشت بازی محبی را به طور کامل دید و در نهایت او را به اصفهان آورد. وینگر سپاهان فصل را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرد و اولین گلش را در اولین بازی اش برابر سپاهان در لیگ برتر زد. او در تمام هفته ها به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب سپاهان بازی کرده و تنها در بازی با پرسپولیس از دقیقه 53 به بازی آمد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند. سپاهان با دو پاس گل او گل گهر را شکست داد.

محمد محبی روز گذشته و در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برابر پیکان در همان دقیقه 13 بازی سپاهان را پیش انداخت تا با گل آخرین دقایق نیمه اول شهباززاده کار صعود در همان 45 دقیقه تمام شود. وینگر تیم سپاهان در این بازی از ناحیه سر هم دچار آسیب دیدگی شد اما 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد. این در حالی است که در این بازی ولادیمیر کومان و استنلی کی روش در ترکیب اصلی نبودند.

او در حال حاضر یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران است و با توجه به اولین سال حضور در لیگ برتر و سن و سال پایینش می تواند لقب پدیده فصل را از هم اکنون بگیرد. محبی در حال حاضر یکی از مهره های اصلی تیم ملی ایران هم هست و بعید است هر مربی دیگری که هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد بتواند از کنار نام این بازیکن به راحتی عبور کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlyq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل سابق پرسپولیس: نه این آقا را تاکنون دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ایم
ستاره کنونی تیم ملی و سپاهان را نخواست؟