تاریخ انتشار: 1398/09/06 21:15
کد خبر: 79914

تمرکز و انگیزه بالایی برای برد داشتیم / حذف مقابل سپاهان یک حسرت بزرگ بود

مهاجم گلزن پیکان مدعی است این تیم مستحق حذف مقابل سپاهان نبود و عملکرد داور در این نتیجه تاثیرگذار بوده است.

شهریار مغانلو بعد از اینکه در لیگ نمایش موفقی از خود در ترکیب پیکان به جا گذاشت، در جدال جام حذفی نیز به دنبال این بود تا با تکرار گلزنی خود باعث صعود شاگردان حسین فرکی شود که تک گل او برای عبور از سپاهان کافی نبود.

مغانلو درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم جام حذفی می‌گوید: بازی سختی بود و ما البته انتظار آن را داشتیم. پیش از بازی هم گفته بودیم که تلاش خواهیم کرد برای کسب نتیجه و انشاالله صعود. کسانی که بازی را دیدند مطمئنا می‌توانند بگویند که ما شایسته باخت نبودیم. موقعیت‌های خوبی مقابل تیم خوب سپاهان داشتیم.

وی با اشاره به شرایط داوری این بازی و اتفاقاتی که باعث شد آنها در کسب نتیجه ناکام شوند گفت: خب گل دوم آفساید بود و اینکه یک اخراجی هم در همان نیمه اول نگرفتند و چند صحنه دیگر هم بود که در بین آنها، این دو پررنگ‌تر بود. الان دیگر گذشته و باید تمرکز خودمان را روی بازی‌های بعدی بگذاریم.

مهاجم پیکان با حسرت به این باخت که باعث حذف‌شان از این مرحله شد صحبت‌هایش را ادامه می‌دهد: ما تمرکز و انگیزه بالایی برای برد داشتیم. باور کنید دوست دارم گل نزنم اما تیم برنده شود. ما یک تیم هستیم و هدف ما موفقیت تیمی است. متاسفانه اما این باخت به این شکل در روزی که از نظر عملکرد بهتر بودیم یک حسرت بزرگ برای ما بود که با حذف به پایان رسید.
مغانلو درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل تراکتور در لیگ گفت: بهرحال تراکتور تیم بزرگ و ریشه داری است. بازیکنان بزرگ و پرمهره و هم از نظر امکانات و کیفیت تیم خوبی هستند. از نظر امکانات تیم اول ایران است. سعی و تلاش می کنیم تا به نتیجه مناسبی برسیم. برای ما نام تیم‌ها فرقی نمی‌کند و در هر بازی با بالاترین توان و انگیزه برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی درباره نتایج پرنوسان تیمش گفت: ما در چند بازی اخیر البته نتایج خوبی کسب کرده بودیم. درست است در ابتدای فصل شرایط چندان به سود ما نبود اما آقای فرکی همیشه به فوتبال زیبا در کنار نتیجه اعتقاد دارد. ما هم طی دیداری های اخیر با تفکر آقای فرکی به دنبال بازی خوب به همراه نتیجه بودیم.
مغانلو در پایان درباره شانس آقای گلی‌اش در این فصل گفت: کسی نیست که بگوید دوست ندارم بهترین مهاجم ایران و آقای گل شوم. من هم انگیزه‌های خاص خودم را برای آقای گلی دارم. بازیکنان خوبی داریم و همه مهاجمان در تلاش هستند تا به اهداف خود برسند و من هم تلاش خواهم کرد تا در کنار موفقیت تیم به عملکرد خوبی نیز دست پیدا کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6odo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل این فصل لیگ یک کیست؟! (گزارش ویژه)
اختصاصی فرتاک ورزشی|