تاریخ انتشار: 1398/09/07 19:57
کد خبر: 79832

طاهری: با این شکل داوری‌ها مربیان نمی‌توانند جوانگرایی کنند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم جوانی را جمع کرده‌ایم، با این داوری ‌ها مربیان هم سرخورده می‌شوند و دیگر جوانگرایی نمی کنند.

بیژن طاهری در نشست خبری بعد از بازی‌ مقابل ماشین‌سازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، گفت: درباره بازی حرفی نمی‌ماند که بزنم. دیدید نیمه اول چه شرایطی بود و نیمه دوم چه شرایطی. من فقط از داوری‌ها نگرانم. مثل کنفرانس‌ها که ثمری ندارد این حرف‌ها هم ثمری ندارد. اینکه بگوییم داوری یک پنالتی نگرفت چه کسی گوش می‌دهد؟

وی افزود: می‌دانند برخی تیم‌ها بی‌کس هستند و بدون هوادار به خاطر همین سرشان را می‌برند. فیلم بازی هست و ببینید، اگر تیمی هوادار ندارد باید سرش را ببرید؟ داور پشت دروازه چه کاری انجام می‌دهد؟ ما که نفهمیدیم. فیلم بازی را ببینید، ما هم برای تیم زحمت می‌کشیم و تیم جوانی را جمع کرده‌ایم، با این اتفاقات مربیان هم سرخورده می‌شوند و دیگر جوانگرایی نمی کنند.

مربی سایپا درباره اینکه آیا داوری را علت شکست می‌داند یادآور شد: ما چند هفته این معضل را داشتیم. در دیدار با شاهین بوشهر هم پنالتی نگرفتند و تلویزیون اعلام کرد پنالتی است، چه شد؟ حالا بگویند در بازی امروز باید برای ما پنالتی می‌گرفتند یا پنالتی حریف درست نبوده، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هر کسی هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. در بازی لیگ همین یک گل‌ها برنده را مشخص می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7b5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی کسی است که می توان در آینده استقلال را به او سپرد