تاریخ انتشار: 1398/09/09 19:57
کد خبر: 79662

قلعه‌نویی: کاش داور برای استقلال پنالتی می‌گرفت

سرمربی تیم سپاهان گفت: خیلی خوشحالم که تیمی درست کرده ایم که در بدترین شرایط هم می تواند برگردد.
قلعه‌نویی: کاش داور برای استقلال پنالتی می‌گرفت

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی مقابل استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تشکر می کنم از طرفداران خوبمان. امروز رفتاری در شان و شخصیت باشگاه سپاهان داشتند. از حضورشان تشکر می کنم. در ادوار لیگ یکی از بازی های خوب بود. استقلال از نظر آماری از ما بهتر بود. می توانستیم برنده باشیم آن ها هم می توانستند ولی گل هایی که خوردیم نباید می خوردیم و روی این مساله کار کرده بودیم. در بازی با پیکان هم با عدم پوشش دفاع راست گل خوردیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که تیمی درست کرده ایم که در بدترین شرایط هم می تواند برگردد. درست است که خوشحالیم اما از این بابت که استقلال وقتی جلو می افتد گل هایش را بیشتر می کند اما در مقابل ما وقتی جلو افتادیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. به آنها تبریک می گویم. باید قبول کنیم آن ها آماری از ما بهتر بودند. متاسفانه در هر بازی یکی دو مصدوم می دهیم.

قلعه نویی تصریح کرد: این زمین برای ما سم است. اما باید به این فوتبال تبریک گفت یک بازی خوب بود چهار گل داشت هر دو تیم پاس‌های زیادی داشتند البته جنگی در زمین به وجود آمد که نزدیک بود بازی را تحت تأثیر قرار دهد.

* کاش داور برای استقلال پنالتی می‌گرفت

سرمربی سپاهان در مورد داوری بازی اظهار داشت: کاش داور آن پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیم ما به هم نریزد. اتفاقات دیگری هم افتاد که داور از آنها گذشت. یک پنالتی هم برای ما بود. البته الان نمی‌توانم نظر بدهم و باید فیلم آن را ببینم. داور می‌توانست برای استقلال پنالتی بگیرد، نباید دروغ بگوییم. کاش آن پنالتی را می‌گرفت تا زودتر به بازی برگردیم. به هر حال همه از این بازی لذت بردند و فقط مشکل بازی زمین مسابقه بود.

* باشگاه استقلال در مورد رفتار بازیکنانش هم بیانیه بدهد

قلعه‌نویی در مورد اینکه باشگاه استقلال پیش از تمام شدن نشست خبری بیانیه‌ای صادر کرد، گفت: ما نمی‌خواهیم وارد این بازی‌ها شویم. کار خوبی نیست قبل از بازی هم این کارها را شروع کردند. وقتی گل زدند به خصوص بعد از گل دوم حرکاتی انجام دادند اما امید نورافکن رفت و معذرخواهی کرد. شما رفتارها را می‌بینید این برگ برنده ما است. ان‌شاءالله در مورد رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. بازیکنان‌شان رفتارهای بدی کردند و امیدوارم پی به این رفتارها ببرند. 

وی ادامه داد: ما چه زمانی که جلو بودیم و چه زمانی که گل خورده بودیم به حریف احترام گذاشتیم اما 2-3 بازیکن آنها رفتارهای خوبی نداشتند. امیدوارم باشگاه استقلال که مثل باشگاه سپاهان بزرگ است اینها را ببیند.

* در نیم‌فصل دوم 9 بازی خانگی داریم که برگ برنده ما هستند

 پس از این صحبت‌‌های سرمربی سپاهان مدیر رسانه‌ای این تیم با ارائه توضیحاتی عنوان کرد:‌ ما پیش از بازی یک واکنش نسبت به بیانیه‌های باشگاه استقلال داشتیم. الان هم امیر قلعه‌نویی در این مورد صحبت کرد. کاش آن پنالتی توسط داور گرفته می‌شد که تا این حد برای سپاهان مشکل درست نکنند.

سرمربی سپاهان در ادامه و در خصوص داوری‌هایی که این فصل به ضرر سپاهان شده است، تصریح کرد: این شرایط برای همه است. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد چه در داخل و چه در بیرون باید باید پیروز شود اما در این زمینه نمی‌توانیم خوب کار کنیم. ما در نیم‌فصل دوم با احتساب بازی مقابل ذوب‌آهن 9 بازی خانگی داریم که می‌تواند برگ برنده ما باشد.

* به استراماچونی و طرفداران استقلال تبریک می‌گویم

قلعه‌نویی افزود: به تیم‌مان افتخار می‌کنیم. گل‌هایی خوردیم که نباید گل می‌شد. اما بلافاصله تغییر تاکتیک دادیم. در یک صحنه دروازه‌بان آنها توپ را روی سر علی قربانی خیلی خوب دفع کرد. من به امید نورافکن و طرفداران سپاهان تبریک می‌گویم. نورافکن بعد از گلزنی معذرت خواهی کرد. اما 2-3 بازیکن آنها رفتار بدی را انجام دادند. ان‌شاءالله آنهایی که بیانیه می‌دهند نیمکت خودشان را هم نگاه کنند اما باز هم به استراماچونی و طرفداران استقلال تبریک می‌گویم.

* اگر بازی 2-3 دقیقه دیگر ادامه داشت به گل می‌رسیدیم

وی اظهار داشت:‌ ما زمانی که گل دوم را خوردیم به سیستم 2-4-4 تغییر تاکتیک دادیم و با این تغییر تاکتیک چند موقعیت خوب داشتیم. یکی از موقعیت‌ها با بدشانسی از دست رفت و یکی تبدیل به گل شد. سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد اگر 2-3 دقیقه دیگر هم وقت بود می‌توانستیم به گل برسیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی در مورد تیم استقلال گفت: من در مورد استقلال صحبتی نمی‌کنم فقط در مورد استقلال در این بازی صحبت می‌کنم که از نظر آمار بازی از ما بهتر بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6olx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 به کسی که این گونه دروغ می‌گوید، چه جوابی بدهم؟