تاریخ انتشار: 1398/09/10 10:40
کد خبر: 79607

پرسپولیس-نساجی،چه زمانی برگزار می شود؟

با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر تا پایان نیم‌فصل اول فرصتی برای بازی پرسپولیس و نساجی مازندران نداریم و با این شرایط بازی یا در فاصله هفته هفدهم و هجدهم برگزار می‌شود.
پرسپولیس-نساجی،چه زمانی برگزار می شود؟

روز گذشته تقابل پرسپولیس و نساجی مازندران به دلیل آلودگی هوا لغو شد و سرخپوشان تمرین دیروز را هم تعطیل کردند تا از امروز برای بازی عصر پنج‌شنبه در اصفهان آماده شوند. در نامه ارسالی به دو تیم پرسپولیس و نساجی اعلام شد بازی در تاریخی که بعداً اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد، اما تاریخ بعدی بازی چه زمانی است؟

پرسپولیس ۴ روز دیگر در اصفهان مهمان ذوب‌آهن است و بعد از آن فقط ۵ روز بعد باید در تهران میزبان گل‌گهر باشد و ۴ روز بعد از آن هم مهمان سایپاست تا نیم‌فصل اول به پایان برسد. با پایان نیم‌فصل اول، تنها ۵ روز بعد نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس شروع می‌شود و آن‌ها به بوشهر سفر می‌کنند تا در جم به مصاف پارس جنوبی بروند و فقط ۸ روز بعد در تهران میزبان تراکتور هستند. با پایان بازی با تراکتور، لیگ یک ماه تعطیل خواهد بود و در این فرصت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را داریم.

با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر تا پایان نیم‌فصل اول فرصتی برای بازی پرسپولیس و نساجی مازندران نداریم و با این شرایط بازی یا در فاصله هفته هفدهم و هجدهم برگزار می‌شود یا بعد از هفته هجدهم که در هر دو صورت بازی در پایان نیم‌فصل اول و بعد از شروع نیم‌فصل دوم خواهد بود و باید گفت بازی هفته دوازدهم از حالا به نیم‌فصل دوم منتقل شد.

برنامه بازی‌های پیش رو پرسپولیس تا قبل از تعطیلات زمستانی

هفته سیزدهم: ذوب‌آهن - پرسپولیس (۱۴ آذر)

هفته چهاردهم: پرسپولیس - گل‌گهر (۱۹ آذر)

هفته پانزدهم: سایپا - پرسپولیس (۲۳ آذر)

هفته شانزدهم: پارس جنوبی - پرسپولیس (۲۸ آذر)

هفته هفدهم: پرسپولیس - تراکتور (۶ دی)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6ayp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی مد نظر کالدرون مقابل نساجی