تاریخ انتشار: 1398/09/10 11:59
کد خبر: 79597

ویلموتس نجات دهنده تیم ملی نیست/برانکو خیلی بهتر از ویلموتس است!

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان به صحبت پرداخت.
ویلموتس نجات دهنده تیم ملی نیست/برانکو خیلی بهتر از ویلموتس است!

علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال معتقد است آبی‌ها توانایی شکست دادن سپاهان در اصفهان را داشتند و حتی این تیم می‌تواند قهرمانی نیم فصل هم امیدوار باشد با مدیرعامل محبوب استقلال در خصوص شرایط این روز‌های استقلال و همچنین شایعه رفتن ویلموتس و آمدن برانکو به صحبت پرداختیم.

* استقلال این روز‌ها نتایج خوبی را به دست آورده است شما هم با این موضوع هم عقیده هستید؟

شرایط استقلال عالی است همه از این تیم رضایت دارند استقلال علاوه بر اینکه نتایج خوبی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد و هواداران از عملکرد این تیم رضایت دارند.

* خیلی‌ها معتقدند این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

خیلی‌ها از دیدگاه خودشان کارشناسی می‌کنند منتظرند یک صحبتی زده شود و روی آن موج‌سواری کنند. شرایطی که استقلال دارد طوری است که بعد از دو بازی هم می‌توان فهمید که این تیم شرایط خوبی دارد یا خیر.

* یعنی معتقدید استقلال قهرمان نیم‌فصل می‌شود؟

اگر همین روند را ادامه دهد این اتفاق دور از دسترس نیست با توجه به اینکه تیم‌های دیگر افت کرده‌اند این ممکن برای استقلال امکان‌پذیر است. کار سختی پیش روی استقلال است، ولی شدنی است.

* نظرتان در خصوص بازی سپاهان و استقلال چیست؟

این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت، ولی در پایان همان سه امتیاز را در جدول برایتان محاسبه می‌کنند درست است که رفیق چند ساله‌ام قلعه‌نویی در سپاهان حضور داشت، ولی باید بگویم استقلال می‌توانست در اصفهان سپاهان را شکست بدهد.

* به نظرتان مشکلات مالی استقلال حل شده است؟

در استقلال حضور ندارم که بدانم چه اتفاقی افتاده است، اما همه تیم‌های ایران مشکل مالی دارند در فوتبال ما چندین سال است که حق پخش تلویزیونی را نمی‌دهند. چند سال است که اطلاعیه داده‌ایم حتی به ۱۱۰ هم خبر داده‌ایم، اما هنوز خبری نشده است.

* این روز‌ها شایعه رفتن ویلموتس و آمدن برانکو به تیم ملی شنیده می‌شود؟

باید قبول کنیم که ویلموتس در قد و قواره تیم ملی ایران نبود اگر استراماچونی را استقلال نیاز نداشت به تیم ملی می‌رفت و بهترین نتایج را کسب می‌کرد. برانکو خیلی بهتر از ویلموتس است آن هم دلایلی دارد اول اینکه فوتبال ایران را کامل می‌شناسد دوم اینکه رقمش متعادل‌تر از سایرین است و سوم اینکه در این شرایط سخت پیدا کردن یک مربی سطح بالا امکان‌پذیر نیست. البته باید دوباره این موضوع را بگویم که ویلموتس نجات دهنده تیم ملی در حال حاضر نیست.

* همچنین بحث روز‌ها بحث رفتن دیاباته و قائدی از استقلال شنیده می‌شود.

این جوسازی‌ها برای استقلال سم است مگر الان فصل نقل و انتقالات است که بازیکنی بخواهد جدا شود چند روز پیش که با فتحی صحبت می‌کردم گفت هیچ بازیکنی از استقلال نمی‌رود و همه خواهند ماند.

* توصیه‌ای به او نکردید؟

نیازی به توصیه نبود ایشان خودش می‌داند که اگر یک بازیکن در حال حاضر جدا شود تیم لطمه خواهد خورد در ضمن این تیم الان بیشتر به بازیکن نیاز دارد تا بتواند در آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jmoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت برانکو؛دغدغه ای بزرگ برای قرمزها