تاریخ انتشار: 1398/09/10 21:21
کد خبر: 79542

فلاح زاده: به‌عنوان بازیکن نمی‌توانم خیلی درباره داوری صحبت کنم

دروازه‌بان سایپا امیدوار است داوری دیدار این تیم برابر ماشین‌سازی نیز از سوی کمیته داوران بررسی شود.

حامد فلاح‌زاده درخصوص دیدار اخیرشان مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: صحبت فنی که نمی‌توانیم داشته باشیم چون اگر این بازی را دیده باشید، می‌دانید که ماشین‌سازی فقط یک پنالتی به دست آورد و با همین فرصت به گل رسید ولی ما کاملا سوار بر بازی بودیم و علاوه بر مالکیت توپ، موقعیت‌های زیاد و خطرناکی هم به وجود آوردیم که با بدشانسی تبدیل به گل نکردیم.

او درمورد داوری این بازی عنوان کرد: من به‌عنوان بازیکن نمی‌توانم خیلی درباره داوری صحبت کنم چون اگر اعتراض داشته باشیم، محروم می‌شویم. فقط این را می‌گویم که هر کسی داوری بازی ما و ماشین‌سازی را ندیده است، بداند که دست کمی از قضاوت بازی سپاهان و استقلال نداشت!

کاپیتان سایپا یادآور شد: از خودم حرف نمی‌زنم چون چند هفته است تمام کارشناسی‌های داوری در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها می‌گویند سایپا از داوری متضرر شده است. صحنه‌های داوری مسابقات ما در وسط زمین نبوده است. متاسفانه تمام اتفاقات مشکوک در محوطه جریمه رخ داده که امیدوار هستم کمیته داوران با نظارت بیشتری به این مسئله رسیدگی کند.

فلاح‌زاده درخصوص بازی این هفته سایپا برابر فولاد گفت: ما هر هفته سعی کردیم بهترین بازی را برابر حریفان به نمایش بگذاریم. در بازی‌های گذشته نیز با وجود اینکه نتوانستیم برنده شویم، اما تیم برتر میدان بودیم که امیدوار هستم با تلاش بیشتر بچه‌ها برابر فولاد نتیجه بگیریم و به پیروزی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roybz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس در خانه باز هم امتیاز از دست داد/ خطیبی مج کالدرون را خواباند