تاریخ انتشار: 1398/09/11 10:19
کد خبر: 79496

شرط عجیب یک ایجنت برای برگرداندن محرمی به پرسپولیس!

کادر فنی پرسپولیس در این فصل از سه بازیکن به نام‌های مهدی شیری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی در جناح راست استفاده کرده ولی آن‌طور که مشخص است گابریل کالدرون از عملکرد آن‌ها رضایت کامل ندارد.
شرط عجیب یک ایجنت برای برگرداندن محرمی به پرسپولیس!

صادق محرمی مدافع راست ۲۳ ساله که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، پس از یک فصل حضور در دیناموزاگرب به صورت قرضی راهی لوکوموتیو شد. او که تا سال ۲۰۲۳ با دینامو قرارداد دارد، حالا باید تا پایان فصل برای لوکوموتیو به میدان برود! گفته می‌شود این مدافع جوان ایرانی از وضعیت خودش ناراضی است و دوست دارد دوباره به پرسپولیس برگردد.

پرسپولیس در این فصل از سه بازیکن به نام‌های مهدی شیری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی در جناح راست استفاده کرده ولی آن‌طور که مشخص است گابریل کالدرون از عملکرد آن‌ها رضایت کامل ندارد. البته حساب سیامک از بقیه بازیکنان جداست، چون پست اصلی نعمتی وینگر است. کالدرون نیاز به جذب یک مدافع راست را حس کرده و مدت هاست از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته به فکر خرید یک دفاع راست مطمئن باشند.

شاید خود صادق محرمی بی‌میل به بازگشت نباشد، ولی مشکل اصلی او برای آمدن به پرسپولیس قراردادش با باشگاه کروات است. صادق محرمی تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد و بعید است به این راحتی اجازه خروج پیدا کند. اگر هم باشگاهش اجازه جدایی را صادر کند فقط در صورتی است که باشگاه پرسپولیس مبلغ قابل توجهی را بابت رضایتنامه او پرداخت کند که با توجه به اوضاع مالی پرسپولیس بعید است چنین پولی را بتوانند بدهند.

در چنین شرایطی شنیدیم یک ایجنت سرشناس که هم در پرسپولیس و هم در استقلال نفوذ زیادی دارد مدعی شده است می‌تواند صادق محرمی را برگرداند. طرف حتی به مدیران پرسپولیس وعده داده که در نیم‌فصل قادر است صادق محرمی را به این تیم بیاورد به شرط آنکه در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی دو مهاجم خارجی را از او بخرند! شرطی عجیب که انجام آن به این راحتی نیست. این ایجنت زبر و زرنگ البته روی اغلب بازیکنان پرسپولیس و همین‌طور استقلال تسلط دارد و باید دید باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد او چه می‌کند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zlqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معامله یک ایجنت با پرسپولیس: محرمی را برمی‌گردانم، ۲ مهاجم خارجی از من بخرید